Nu heb ik wat vragen,
- Ik heb te weinig geheugen, ik heb momenteel 2 kaarten van 1gb (dus 2gb totaal) kan ik hier gewoon andere kaarten bij zetten of moet ik mijn huidige kaarten ook er uit halen? Ik heb 4 slots dus het zou passen maar is zoiets compatible?
- zijn er verschillende type aansluitingen voor geheugen, is er iets waar ik rekening mee moet houden dat het wel in mijn pc zal gaan passen? Of zijn geheugen kaarten zo universeel dat ze overal in passen?
- dan wil ik (voornamelijk voor de heb en omdat ze hipperdepip zijn) ook meteen een SSD harde schijf aanschaffen, zijn hier nog dingen waar ik rekening mee moet houden? Dezelfde vraag als de vraag hierboven: moet ik rekening houden met aansluitingen oid? Hoe weet ik zeker of zoiets in mijn pc past?
Het gaat in mijn geval trouwens om een desktop pc, het is dus een gamer pc. Leuke of handige tips voor upgrades zijn ook zeer welkom!♡
Huidig systeem:
250 gb harde schijf (meh, traag oud ding, die wil ik dus vervangen)
2gb geheugen (meh, wil ik ook vervangen of uitbreiden)
6800 triple core processor (meh, wil ik vervangen voor wat mooiers maar niet direct ivm de kosten, tips zijn hier welkom!)
Amd moederbord (geen idee wat voor type, al sla je me dood)
Amd R9 4gb grafische kaart (mijn nieuwste aankoop, blij blij)
700watt voeding
Ideeen, tips en tricks, do's en don'ts voor upgrades zijn zeer welkom, alvast bedankt!
ik kon alles spelen op ultra. En hihi ja ik kom zeker bepaalde kennis te kort