Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amoj schreef:Het hele gesprek, dus alle berichten die we ooit naar elkaar gestuurd hebben?
Nee, leesbevestiging had diegene anders wel altijd aanstaan...
Geryon schreef:amoj schreef:Het hele gesprek, dus alle berichten die we ooit naar elkaar gestuurd hebben?
Is dat zo raar dan?
Als iemand mij iets stuurt en ik heb het gelezen in mn homepage door middel van de melding, verwijder ik ook wel eens het gesprek zonder het gesprek te hebben geopend en dus niet officieel gelezen wat diegene heeft gezegd.
Ik verwijder het dan trouwrns omdat ik gewoon weer m'n whatsapp overzichtelijk wil hebben
Geryon schreef:amoj schreef:Het hele gesprek, dus alle berichten die we ooit naar elkaar gestuurd hebben?
Is dat zo raar dan?
Als iemand mij iets stuurt en ik heb het gelezen in mn homepage door middel van de melding, verwijder ik ook wel eens het gesprek zonder het gesprek te hebben geopend en dus niet officieel gelezen wat diegene heeft gezegd.
Ik verwijder het dan trouwrns omdat ik gewoon weer m'n whatsapp overzichtelijk wil hebben
of als ik geen zij heb in een gesprek, kam die niet zeggen dat ik hem negeer he
lisa_xxx schreef:ik heb vaak dat er blauwe vinkjes staan terwijl de persoon niet online is geweest. dus misschien ligt het wel aan whatsapp