Thermostaat kraan met beveiliging

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Thermostaat kraan met beveiliging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 10:39

Ik ben op zoek naar een bepaalde kraan, die ik wel eens heb gebruikt in de thuiszorg.
Het is een keukenmengkraan met 1 greep. Als je de greep helemaal naar links deed, naar het warme deel, kwam er weerstand in de kraan en moest je hem vast blijven houden om echt héét water te krijgen. Als je hem los liet veerde hij terug naar iets links van het midden en werd koeler, ong 38 graden denk ik. Nu ben ik op zoek naar een kraan zoals deze, voor op mijn werk. Zo kunnen wij voor het dweilen wel de hete kraan gebruiken, maar de cliënten (zorgboerderij) niet.

Alleen: als ik google op dingen als; thermostaatkraan, beveiliging, weerstand etc, krijg ik hem niet te pakken. Iemand die weet wat ik bedoel en wat daar de officiele benaming voor is?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 17:05

Wij hebben zo'n kraan in het invalidentoilet op het werk, die is van het merk 'Venlo medical & care', misschien heb je daar wat aan?

Sting

Re: Thermostaat kraan met beveiliging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 19:34

Bedankt! :) Ik ga eens zoeken :D. Kan zo 123 nog niet een duidelijke vinden die doet wat ik wil van dat merk, maar heb wat mailtjes gestuurd en dan moet het lukken.