Ik opende 2 weken terug dit topic en ik heb veel tips en advies gekregen.
Vandaag heb ik met MarlonNaldo op Bokt het graf aangepakt.
Het is een heel ander gezicht geworden en ik ben er erg blij mee. Tzt komen er andere stenen (witte) in het midden en een nieuw vogeltje. En de steen een keer schoonmaken maar voor nu ben ik erg blij met het resultaat. 

De plantjes onder de steen is lavendel en onderaan zijn witte bloemetjes...welke weet ik niet meer.
We hebben de buxus haag rigoureus gesnoeid en dat wat eerst de steen overwoekerde helemaal weggehaald. Toen de steen verplaatst en de plantjes erin gezet.
Bedankt Marlon dat je mee wilde gaan om te helpen! Je bent geweldig!
Vandaag heb ik met MarlonNaldo op Bokt het graf aangepakt.
Het is een heel ander gezicht geworden en ik ben er erg blij mee. Tzt komen er andere stenen (witte) in het midden en een nieuw vogeltje. En de steen een keer schoonmaken maar voor nu ben ik erg blij met het resultaat. 

De plantjes onder de steen is lavendel en onderaan zijn witte bloemetjes...welke weet ik niet meer.
We hebben de buxus haag rigoureus gesnoeid en dat wat eerst de steen overwoekerde helemaal weggehaald. Toen de steen verplaatst en de plantjes erin gezet.Bedankt Marlon dat je mee wilde gaan om te helpen! Je bent geweldig!