Aux ingang auto kapot?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zeeuwsemeid

Aux ingang auto kapot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 21:06

Misschien zijn hier wat technische bokkers die kunnen helpen.

Ik heb sinds afgelopen vrijdag een Seat Ibiza 1.2 ecomotive style en in de Seat zit zo'n hele handige aux ingang. Dacht ik.. Ik krijg het namelijk niet aan de praat. Keurig het boekje gevolgd, aux kanaal aangezet, aux volume gecontroleerd. Maar ik krijg geen geluid.. Ander Jack 3,5mm kabeltje geprobeerd maar nog steeds geen geluid -O-

Ik heb het met mijn iPod en Samsung Galaxy S5 geprobeerd maar met beide krijg ik geen muziek uit mn autoradio, meer mensen met dit probleem of moet ik gewoon even terug naar de garage?

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 21:35

Als je je aux kabel op de hoofdtelefoon aansluiting van je device hebt aangesloten, dan is waarschijnlijk het volume veel te laag. Bij een iPod gaat het al iets beter als je de equalizer uit zet en het volume van het apparaat zelf op max, nog beter gaat het als je het geluid van de dock connecter haalt met zo'n soort kabeltje: http://www.allekabels.nl/na/0/1145894/d ... kabel.html Kun je 'm ook gelijk opladen via de USB, dat werkt echt heel handig (eventueel met een 30 pins naar lighting verloop ertussen, afhankelijk van welke iPod je hebt).
Voor samsung geen idee verder, die heb ik niet.

Zeeuwsemeid

Re: Aux ingang auto kapot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 22:01

Nee volume is op mn telefoon op max en autoradio is zo ingesteld dat ie het geluid vanuit het device versterkt..

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 14:10

Meestal is dat toch echt het probleem en de oplossing kost 6,95

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:19

Aan de achterkant van de radio schiet de kabel naar de AUX aansluiting nog wel eens los... Even naar de dealer dus :)