Macbook WiFi doet lastig.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Macbook WiFi doet lastig.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 15:24

Hoi,

Laatst heb ik een WiFi repeater/versterker in het stopcontact gestoken omdat mijn iPhone de WiFi niet goed pakte. Dit werkte prima ondanks dat het internet er wel wat trager van werd.
Echter begon mijn Macbook Pro uit 2009 ineens raar gedrag te vertonen.

Om de 5/10 minuten duurt pagina's laden enorm lang totdat hij zegt dat hij niet kan verbinden. Als ik dan mijn WiFi uitzet en meteen weer aanzet is er niks aan de hand en refresht hij vaak ook zelf de pagina. Dan doet hij het meteen weer. Drie seconden werk maar ik word er wel gek van als ik bv. een film zit te kijken of iets download...

Ik heb mijn Macbook al aan en uit gezet en de router ook. De WiFi versterker is ondertussen uit het stopcontact.

Ligt dit aan de Macbook of aan iets anders?

Anoniem

Re: Macbook WiFi doet lastig.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:38

Niemand die mij kan helpen? Word langzamerhand een beetje gek van dit ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 13:06

Nog maar een upje, probleem nog niet verholpen. Andere apparaten hebben hier geen last van.

ikkelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 20:05

Ik heb dit ook met mijn mac mijn tablet en telefoon werken top op de wifi maar mijn macbook niet.
Omdat er meer problemen waren met mijn laptop heb ik een afspraak gemaakt met de genius bar in de apple store. Daar hebben ze van alles veranderd en nu doet hij het wel weer normaal. Dus misschien dat proberen?
Is gratis en werkt echt super fijn!
Bij mij kon het liggen aan dat ik een programma voor een samsung telefoon (KIES) erop had staan dat kon problemen geven met wifi en er waren nog wat andere kleine dingen die niet helemaal goed zaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-15 17:14

Hoi!

Mijn macbook komt van Leapp dus de garantie van Apple is er al af. Ik heb het opgelost door de router op een ander kanaal te (laten) zetten!