Kenners gezocht! Welke actioncam/go pro?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Simbaa

Kenners gezocht! Welke actioncam/go pro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 22:46

Hoi Bokkers :evaw:

Voor mijn vriend zijn verjaardag wil ik een action cam kopen. Nu heb ik daar zelf echt nul verstand van, maar ik weet dat hier onder verschillende bokkers genoeg kennis aanwezig is, aangezien ik meerdere leuke paardrijfilmpjes voor bij heb zien komen :))

Graag wil ik een camera van goede kwaliteit is en die zowel voor het duiken als het snowboatden kan worden gebruikt. Verder heb ik geen idee waar ik op moet letten.... Vooral de kwaliteit van de fimpjes lijkt me van belang? Tevens zie ik opties voor bluetooth, wifi etc, maar ik heb geen idee wat haalbaar is binnen mijn budget.

Eerlijk gezegd schrok ik een beetje van de prijzen voor Go Pro's. Mijn budget ligt rond de €250,-
Is dit mogelijk?

Alvast bedankt! _/-\o_

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-15 17:33

Ik ken mensen met een vergelijkbare camera ahja gopro, maar uiteindelijk zijn ze toch kwalitatief minder.... Zeker voor het duiken (grote diepte met veel druk) en snowboarden waarbij die aardig wat stoten te verwerken krijg zou ik toch voor de gopro zelf gaan.

Wellicht kan je een ouder model op de kop tikken!? Zijn super goed en wat lager in prijs

Haunting

Re: Kenners gezocht! Welke actioncam/go pro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 09:01

Een heel goed alternatief is de SJcam SJ4000. Deze hebben ze vergeleken met de GoPro en kwamen minimale verschillen uit. Let wel op dat als je deze koopt dat er ook daadwerkelijk SJcam op de camera staat. Zijn namelijk ook namaak van die wel verkocht worden als SJ4000 maar niet van Sjcam zijn.

De Sjcam importeer je voor zo'n 80 á 90 euro. Krijg je meestal nog een zooi accessoires bij. Scheelt je behoorlijk wat geld en kan je mooi de nieuwe geur van Calvin Klein (o.i.d.) voor hem er bij halen :D.

Sokje_6

Re: Kenners gezocht! Welke actioncam/go pro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 15:14

Ik heb een GoPro HERO, de eerste versie. Prima kwaliteit en niet zo knetterduur als de latere versies :)