Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zou dus niet akkoord gaan met de extra kosten. Wat je ook kan aanbieden is ieder de helft. 
Ik heb al eens een chauffeur om 6.15 voor de deur laten staan. Nou had dat wel een reden... die man stond erop dat er vroeg geleverd werd en was nogal een hoge pief met de nodige vingers in de pap. Was al nodige emailverkeer over geweest en ik moest een route helemaal omgooien. Dus als een soort van wraakactie stond er dus om 6.15 al de bezorger voor de deur. Normaal werd er vanaf 7 uur bezorgd. jwl schreef:Ik ben er vanuit gegaan dat het vanaf half 10 bezorgen was omdat verder niks vermeld werd over het tijdstip en de winkel om half 10 open gaat
Had idd even eerder moeten bellen maar het is een beetje een chaos hier met de tijd indeling dus het is er bij in geschoten
Anne_GTI schreef:Ik heb al eens een chauffeur om 6.15 voor de deur laten staan. Nou had dat wel een reden... die man stond erop dat er vroeg geleverd werd en was nogal een hoge pief met de nodige vingers in de pap. Was al nodige emailverkeer over geweest en ik moest een route helemaal omgooien. Dus als een soort van wraakactie stond er dus om 6.15 al de bezorger voor de deur. Normaal werd er vanaf 7 uur bezorgd.