Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Herman97 schreef:Is je batterij niet bol, hij kan minimaal bol staan en dan niet meer goed laden. Mocht dit het geval zijn dan ku je Samsung een mail sturen of bellen en je klacht voorleggen. Ze sturen je kosteloos eennwe batterij. De oude moet je wel retour sturen naar hun maar ook daarvoor krijg je een gefrankeerde envelop.
Als dit het niet is zou ik bovenstaande adviezen ook eens ter harte nemen ...... succes.
melissapupa schreef:Ik heb al een nieuwe batterij er in zitten, bleef hetzelfde doen dus het ligt niet aan de batterij.Herman97 schreef:probeer dit eens TSIs je batterij niet bol, hij kan minimaal bol staan en dan niet meer goed laden. Mocht dit het geval zijn dan ku je Samsung een mail sturen of bellen en je klacht voorleggen. Ze sturen je kosteloos eennwe batterij. De oude moet je wel retour sturen naar hun maar ook daarvoor krijg je een gefrankeerde envelop.
Als dit het niet is zou ik bovenstaande adviezen ook eens ter harte nemen ...... succes.
Iris82 schreef:Ik vind dropbox niet zo fijn werken helaas, heb al mijn foto's al op mijn laptop gezet, staan ook al op een USB, maar dat kan ik natuurlijk met apps en dergelijke niet doen. Hoe gaat het met Samsung KIES in zijn werk? Komt alles op een laptop o.i.d. te staan of op een account ergens?Ja. Je kunt ook via dropbox je foto's nog eens dubbel backuppen.
Alleen whatsapp schijnt niet altijd goed terug gezet te kunnen worden.
Ik had net zon probleem met m'n S3. Alleen bij mij was het contact in m'n telefoon zo gaar dat ik ook niet meer via Kies kon backuppen. De meneer van de phone house heeft er toen via tig manieren geprobeerd om alles veilig te stellen. Is gelukkig gelukt. Houdt er maar wel rekening mee dat het het begin van het einde is. Of je moet m willen laten repareren maar ik weet niet of ie dat waard is.