Geblokkeerd door vriend maar nog wel foto zien?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Geblokkeerd door vriend maar nog wel foto zien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 17:34

Hoi Ladies!

Ik ben door een bekende geblokkeerd. Eerder was het zo dat je dan in de oude facebook gesprekken geen profielfoto meer kunt zien van diegene. Als je dan op het gesprek klikt stond er altijd dat blauwe fotootje met zo'n hoofd. Maar nu zie ik wel zijn foto en naam(die hij recent heeft geupload) is dat veranderd bij Facebook? Of heeft hij mij dan voor kortgeleden nog gedeblokkeerd en toen weer geblokkeerd? want praten kan nog steeds niet eveneens als zijn profiel bekijken ;)

Thanks!

Roosch

Re: Geblokkeerd door vriend maar nog wel foto zien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:36

Kan het zijn dat ie zijn profiel op non-actief heeft gezet? :)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:37

ik denk dat hij je dan gewoon ontvriend heeft en zijn profiel onzichtbaar is voor niet-vrienden. Ik zie bij mensen die ik geblokkeerd heb nog steeds gewoon dat hoofdje

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 17:38

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 17:39

Zoe_97 schreef:
ik denk dat hij je dan gewoon ontvriend heeft en zijn profiel onzichtbaar is voor niet-vrienden. Ik zie bij mensen die ik geblokkeerd heb nog steeds gewoon dat hoofdje

Ja maar ik kan sowieso ook niet op zijn naam klikken. Dus dat is dan alsnog geblokkeerd zijn toch?

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:40

Waar maak je je druk om? :')

Hij heeft je geblokkeerd so be it.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 17:40

Dat vraag ik niet.

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:46

Vgm heeft hij je nog steeds geblokkeerd als je zijn berichten niet kan zien. Bij een bekende (m’n moeder zelfs, haha) die mij heeft geblokkeerd kan ik ook nog steeds de profielfoto zien, maar geen omslagfoto, berichten op haar tijdlijn etc.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 17:51

Ah dan zal dat inderdaad gewoon veranderd zijn op Facebook denk ik.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:54

Veseosunce schreef:

Dat dacht ik ook, maar had ook wel het antwoord verwacht dat er gegeven word. :')

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 17:55

Als je geblokkeerd bent dan kan je toch helemaal niks meer zien van diegene?
Ik heb ook iemand die ik geblokkeerd heb en als ik diegene zijn naam intyp dan komt zijn naam er al niet eens bij te staan.
Maar je kan ook een profiel op niet toegankelijk zetten, dan ben je wel bevriend met diegene maar dan kan die verder niks van je zien.
Denk dat er dat bij je gebeurt is.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 17:56

KimD schreef:
Veseosunce schreef:

Dat dacht ik ook, maar had ook wel het antwoord verwacht dat er gegeven word. :')

Als het jullie verder niet boeit, ga dan aub gewoon weg uit dit topic ;) heeft totaal geen zin.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:02

Als je geblokkeerd bent krijg je niets meer te zien zelfs geen profielfoto.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:02

Als je geblokkeerd bent dan kun je idd niets meer zien van diegene.
Geen profiel,naam of reacties.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:03

Inderdaad. Als iemand je blokkeerd kun je die persoon niet eens meer vinden op Facebook, noch op Google etc. Maar waarom maak je je zo druk vanwege iemand die niets meer met jou te maken wil hebben?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 18:04

ambre schreef:
Als je geblokkeerd bent dan kun je idd niets meer zien van diegene.
Geen profiel,naam of reacties.

In dat gesprek zie ik zijn naam wel maar kan er niet op klikken.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:07

Ik denk dat hij je ont-vriend heeft en dat de rest te maken heeft met zijn account-instellingen.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:15

Mijn ex heeft mij ook geblokkeerd, maar ik zie écht niks van hem.
Kan hem zelfs niet vinden,
Als hij reageert ergens op dan zie ik dat bijvoorbeeld ook niet..

Dus lijkt mij ook dat hij zijn profiel gewoon heeft afgeschermd. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:24

Ik ben ook geblokt door iemand. Al een hele poos geen vrienden mee. Maar bij diegene zie ik alleen profielfoto.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 18:25

love_western schreef:
Ik ben ook geblokt door iemand. Al een hele poos geen vrienden mee. Maar bij diegene zie ik alleen profielfoto.

Ja ik dus ook, kan er niet op klikken, niks.

Hm apart dus, nouja dan heb ik antwoord. Bedankt! :)

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:59

Mag ik jullie dan wat vragen hier ?

Ik was dus geblokkeerd door een vriend. Kon zien profiel niet zien , geen foto's zien gewoon blanco. Ook kon ik niets van hem zien bij vrienden die ook mijn vrienden zijn. Dan kwam hij niet te voorschijn. Nu ineens zie ik hem weer tussen mijn vrienden staan .... Kan op zijn facebook . Hij niet op die van mij want die van mij is afgeschermd dan moet hij eerst weer vriendjes worden.

Is dan de blokkade opgeheven ?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 19:09

Dat lijkt er wel op! Kun je op zijn profiel klikken?

edit; oh ik lees net van wel, ja dan is de blokkade weg :)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 19:10

Eigenlijk maar raar dat je nu wel ineens een profielfoto kan zien. Als diegene je geblokt heeft zou je toch denken dat hij dan ook niet wil dat je z'n profielfoto ziet..

viphorse schreef:

Ik was dus geblokkeerd door een vriend. Kon zien profiel niet zien , geen foto's zien gewoon blanco. Ook kon ik niets van hem zien bij vrienden die ook mijn vrienden zijn. Dan kwam hij niet te voorschijn. Nu ineens zie ik hem weer tussen mijn vrienden staan .... Kan op zijn facebook . Hij niet op die van mij want die van mij is afgeschermd dan moet hij eerst weer vriendjes worden.

:j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-15 19:13

Froukje schreef:
Eigenlijk maar raar dat je nu wel ineens een profielfoto kan zien. Als diegene je geblokt heeft zou je toch denken dat hij dan ook niet wil dat je z'n profielfoto ziet..

viphorse schreef:

:j

Vond ik ook, ik las even de blokkade ''regels'' door maar ze zijn best krom. Als hij/zij bevriend is met jou vriend(en) en je tagd een van je vrienden in een foto dan kan diegene jou wel voorbij zien komen.

Dat wil je dan toch niet?!

Ja. Door iemand te blokkeren voorkom je veel verschillende soorten interactie met die persoon op Facebook, maar je kunt nog wel inhoud die deze persoon heeft gedeeld, tegenkomen.

Dit is wat je eventueel kunt zien:

Berichten: de berichtengeschiedenis die je met iemand deelt die je hebt geblokkeerd, blijft aanwezig in je Postvak IN. Als de geblokkeerde persoon ooit wordt toegevoegd aan een gesprek met een groep vrienden, kun je de berichten mogelijk zien. Vergeet niet dat je een gesprek kunt verlaten als je er geen deel meer van wilt uitmaken of een gesprek kunt verwijderen dat je niet leuk vindt.

Verslagen van gemeenschappelijke vrienden: de kans bestaat dat je verslagen over de geblokkeerde persoon ziet via gemeenschappelijke vrienden. Als de geblokkeerde persoon bijvoorbeeld een gemeenschappelijke vriend(in) in een foto tagt, kun je dit verslag wel zien op de tijdlijn van de vriend(in).

Foto's: je kunt foto's of tags van de geblokkeerde persoon zien die zijn toegevoegd door anderen.
Groepen: iemand die je hebt geblokkeerd, kan je niet aan een groep toevoegen. Maar je kunt de groepen die de geblokkeerde persoon heeft gemaakt of waar hij/zij lid van is, wel zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 19:17

ik heb niet alles gelezen hoor, dus voor het zelfde geld speel ik spuit 11, maar volgens mij is het zo;

Ik ben ook geblokkeerd (door mijn eigen moeder, hoe zou dat nou toch komen, hahaha) en haar foto kan ik wel gewoon nog zien, maar ik kan niet op haar naam klikken etc.

Maar als ik iemand geblokkeerd heb en die persoon mij dus ook, dan kan je helemaal niets meer zien ook geen profielfotootjes meer...
Dacht ik hoor weet ik niet 100% zeker...