Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bij mij was het overigens ook een videokaart probleem (doorgebrand op moederbord), echter merkte ik daar niks van in mijn beeldscherm met strepen oid. Op een gegeven moment werd het zo erg dat hij tijdens het opstarten al een kernel panic kreeg. Kon em alleen nog fatsoenlijk aankrijgen in veilige modus, waardoor ik vrijwel al mn bestanden nog over kon zetten
Mijn iMac was na 'reparatie' niet leeg overigens. Maar na die 'reparatie' kreeg ie ook gewoon weer kernal panics. En toen heb ik het opgegeven.

Een klasgenote van mij haar macbook oplader was een keer (zomaar!) doorgebrand. Maaar kreeg ze hem niet vergoed, omdat ze het ding niet had opgerold volgens de instructies. Dus een nieuwe lappen. Lekkere geldvreters zijn het.
Ben benieuwd wat het is en hoeveel de reparatie gaat kosten, klinkt iig niet goedkoop. Fair schreef:Update; ik heb hem naar icentre gebracht. Hun hebben hem opgestuurd naar apple store. Duur grapje. 90,- onderzoekskosten en dan is hij nog niet gemaakt. En t leuke is dat deze grapjas van een macbook net geen garantie meer heeft. Bah, ik ben al blij dat ik als student mijn avondeten kan ophoesten en nu dit. Ik ben, ja, toch best boos.
Aangezien het bij mij een moederbord probleem was wist ik dat het een duur grapje zou worden. Dus heb toen een windows PC gekocht 
(5 euro)
Fair schreef:Ik kreeg net mijn factuur toegestuurd, dit stond er: 'Moederbord wordt vervangen onder Apple Quality Program. Schroefjes kunnen optioneel geplaatst worden.' Ik moet alleen de schroefjes betalen.(5 euro)
Ik snap niet echt waarom het moederbord word vervangen ipv de grafische kaart, maar goed, hun weten het vast beter dan mij.