Korting bij electronica-concerns

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

alleirbag

Korting bij electronica-concerns

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 14:30

Ik heb een vraag en vroeg me af wat jullie ervaringen zijn.
Ik heb een woning toegewezen gekregen en moet helemaal opnieuw beginnen, dit betekent dat ik alles moet aanschaffen, van waterkoker tot wasmachine en van tosti-ijzer tot stofzuiger.
Nu vroeg ik me af; wat zijn jullie ervaringen met het aanschaffen van grotere hoeveelheden witgoed en het krijgen van korting? Is bijvoorbeeld de Mediamarkt bereid bij een grote afname flinke kortingen te geven? Of is de BCC daar happiger op? Ik hoor graag van jullie!

wendyenbram

Re: Korting bij electronica-concerns

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:34

Ja hoor en scheer en foppen ook wel. Meestal hoe meer je koopt hoe meer korting. (zelfs met maar 1 product loont het de moeite om af te dingen.)

Wij moesten pas een nieuwe droger en vaatwasser.
Op internet prijzen vergelijken. (kwam toen op een mooie prijs uit maar dan bij veel verschillende winkels) Toen naar de scheer en foppen geweest. Daar de prijs opgevraagd, en toen afgedongen. En op het laatst toen er niks meer van de prijs af wilde, gemeld dat ik dan toch maar voor het 1 naar die winkel zou gaan, en voor het ander naar de andere winkel. Omdat ik dan goedkoper uit zou zijn. (Dat het me dan benzine of transportkosten kostte melde ik niet) Toen konden hun dat ook ineens voor die prijs leveren.
En zo kwam ik heel goedkoop aan spullen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:37

Via marktplaats vind je vaak bijna nieuwe spullen voor een prikje. Zo hebben wij heel veel nieuwe apparaten moeten verkopen toen we gingen samenwonen, we hadden heel veel dubbel, maar er staat zo veel op marktplaats dat je er nog maar weinig voor kan vragen.
Verder zou ik veel online bestellen. Daar vind je veel spullen een stuk goedkoper dan bij mediamarkt en bcc.

ijspeert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:38

Heb ik ook gedaan eerst op internet prijzen zoeken en dan alles bij een kopen met grote korting.
Daar werken de meeste grote bedrijven wel aan mee.