Hebben jullie dat nu ook? Een druk leven, paard, kids en ook nog een huishouden te draaien....
Momenteel heb ik twee banen. Niet ideaal, maar ik wil weer een carriere switch en je moet er iets voor over hebben om weer in 'the picture' te komen natuurlijk. Vandaar dat ik nu ziektevervanging doe en tijdelijk teveel werk. Nu heb ik ook nog een horde kids en een paard en sta ik soms liever mest te ruimen dan de hopen troep in mijn eigen huis.
nu is na een dag werken alles weer ok, maar morgen kan het maar zo weer een zooi zijn nu de kids vakantie hebben.
Ik dacht ik open een topic om elkaar te motiveren huishoudelijke taken te doen, tips uit te wisselen of huishoudelijke ergenissen te uiten.
misschien is zo'n topic er al maar kon het zo snel niet vinden.
hier geen kids maar wel een huishouden, drie paarden op een andere locatie dan thuis, een hond en een baan met vervelende werktijden. Ik kom ook niet aan het huishouden toe. Ben blij als ik eens per week de badkamer klaar heb. Ik werk namelijk vaak 's ochtends een paar uurtjes. Dan naar huis, eten en hond uitlaten en dan door naar stal. Mesten, voeren, weide onderhoud etc. En dan daarna weer werken. Ben dan blij als ik een keer zit op een dag zo rond 20:00 haha.
) dus ik liep ook met een stofdoek mee, of met een miniveger