Kan apps niet vinden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Kan apps niet vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 22:24

Sinds vandaag heb ik een nieuwe telefoon, HTC one m9. Helaas kan ik heel veel apps niet terug vinden inde plat store. Ik had een back up gemaakt van de oude telefoon (HTC one) en die overgezet op de nieuwe. Helaas kan ik er een aantal niet terugvinden in de de playstore. Kan ze gewoon openen en doen het gewoon. Maar ik kan ze niet verwijderen.

Ook blijft ie al uren een app installeren terwijl er niks gebeurd, kan 'm ook niet stoppen, dan gaat ie na een paar tellen gewoon weer verder installeren. Hoe kan ij ervoor zorgen dat dat stopt.

En hoe kan ik mijn whatsapp geschiedenis terug krijgen?
Met de back up heeft ie dat niet meegenomen...

Neej

Re: Kan apps niet vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 22:42

Whatsapp houdt voor zover ik weet geen geschiedenis bij die je kunt uitwisselen tussen telefoons. Telegram doet dat overigens wel, misschien een leuke tip :)

Om welke apps gaat het? Je zou ze hard kunnen de-installeren vanaf je foon, doe je via instellingen > opslagruimte > meer ruimte maken.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 22:51

Het is me inmiddels gelukt, jammer van de whatsapp geschiedenis. Bedankt voor je hulp.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:41

Neej schreef:
Whatsapp houdt voor zover ik weet geen geschiedenis bij die je kunt uitwisselen tussen telefoons. Telegram doet dat overigens wel, misschien een leuke tip :)

Om welke apps gaat het? Je zou ze hard kunnen de-installeren vanaf je foon, doe je via instellingen > opslagruimte > meer ruimte maken.

Werkt wel. Whatsapp van nieuwe telefoon verwijderen, mapje whatsapp op oude naar nieuwe toestel zetten en whatsapp op nieuwe toestel installeren en instellen. Hij komt dan met melding dat er een gespreksgeschiedenis gevonden is en of je deze wilt herstellen.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:54

Ah kijk, heb ik ook weer wat geleerd :) Had ik vorige week moeten weten hahahaha :P

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 14:55

Neej schreef:
Ah kijk, heb ik ook weer wat geleerd :) Had ik vorige week moeten weten hahahaha :P

Precies hetzelfde hier :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 16:07

Quad schreef:
Neej schreef:

Werkt wel. Whatsapp van nieuwe telefoon verwijderen, mapje whatsapp op oude naar nieuwe toestel zetten en whatsapp op nieuwe toestel installeren en instellen. Hij komt dan met melding dat er een gespreksgeschiedenis gevonden is en of je deze wilt herstellen.

Heb ik gedaan, werkt niet!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 19:51

Dan doe je waarschijnlijk iets verkeerd, wel zorgen dat het mapje whatsapp op de juiste plek op het opslaggeheugen staat en dat de backups correct zijn. Whatsapp zal dan bij instellen ervan opmerken dat je dan al een gespreksgeschiedenis hebt en deze dus herstellen in Whatsapp.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 20:25

Ik had ook een back up gemaakt van m'n oude telefoon en overgezet naar m'n nieuwe telefoon maar die heeft dus blijkbaar niet de gespreksgeschiedenis meegenomen naar de nieuwe telefoon.

Had ze aan de computer aangesloten maar wordt niet helemaal wijs welke de gespreksgeschiedenis is.