12 mei a.s. krijg ik de sleutel van mijn huurwoning! Ik ga voor het eerst helemaal alleen wonen en aangezien exlief toendertijd alles geregeld heeft mbt gas/water/licht afsluiten en verzekeringen uitkiezen zoek ik een beetje advies waar ik op moet letten.
Ik kom te wonen in een tweekamerappartement in Zeist. Het gebouw zelf is goed geisoleerd en het appartement heeft energielabel B gekregen, zit ook over dubbele beglazing in. Het duizelt me alleen een beetje wat ik bijvoorbeeld aan moet geven als verbruik.
Daarnaast verzekeringen, ik heb al een beetje op independer gekeken en kon best voordelig uit als ik een inboedelverzekering met aansprakelijkheidsverzekering afsluit (9 euro per maand), maar moet ik nou ook een opstalverzekering afsluiten of is dat voor de woningbouw bedoeld?
Dan volgende punt, internet en televisie. Ik heb geen telefonie nodig want ik doe alles mobiel. Ik dacht zelf aan KPN, daar ik daar ook mijn mobiele abbo heb en je dan verdubbeling van je MB's krijgt
Maar als iemand andere suggesties heeft, heel graag!Zijn er hierin nu nog dingen die ik vergeet of waar ik verder op moet letten?