Kasten... Hoe bergen jullie je spullen op?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moelly

Kasten... Hoe bergen jullie je spullen op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 00:01

Ja, even een praktische vraag.

Ik ben mijn slaapkamer aan het herinrichten en heb veel spullen nog geen (nieuw) plekje gegeven.

Op wat voor manier kun je gemakkelijk, geordend en ook een beetje mooi...... spullen opbergen?
Momenteel zit het meeste in een hele mooie gekleurde verhuisdoos van de Praxis, maar dat is natuurlijk geen kijk...
Waar het om gaat? Werkelijk van alles! Van schoenen tot schilderspullen, tot foto's, tot boeken en daar voorbij.

Misschien kan Bokt mij helpen?

Nu ben ik dus opzoek naar verschillende mogelijkheden om mijn spullen op te bergen.
Ik zit zelf te denken aan een soort ikea kast, maar wat is een mooie ruime kast waarin ik zo veel mogelijk verschillende spullen kwijt kan?

benangelique

Re: Kasten... Hoe bergen jullie je spullen op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 07:14

Kijk eens op pinterest of welke. Staat vol met ideeën!

hesterve

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 07:32

Ik ben van de bakken in de kasten. Zeker met losse spullen en een diepe kast. Alle schilderstukken bij el kaar enz.
Zelfs in de kast van de babykamer staan doosjes( van die uitschuifbare van de Ikea zodat het netjes strak in de kast staat en een paar niet te hoge vilten. Zo blijft het bij mij in de kast netjes. Zou ik alles in stapeltjes of groep bij elkaar zetten heb ik altijd het achterste nodig en op het moment dat ik iets pak denk ik te makkelijk. Ik zet het zo weer netjes neer met gevolg dat binnen no time het weer een zooi is...

Heb onder andere deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10264019/
En

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00257585/