Een paar weken geleden had ik instagram aangemaakt en ik was gelijk verslaafd.
Even ging het goed, maar toen ik op een avond een reactie wilde plaatsen onder een foto gaf hij de melding dat mijn reactie niet gepast was en niet voldeed aan de instagram regels, terwijl ik alleen maar een smiley wilde plaatsen. Ik heb dus gemeld waarom ik dacht dat dat onterecht was en wilde weer verder, maar toen gaf hij de melding dat ik mijn account moest verifiëren. Ik moest mijn telefoonnummer invoeren en dan zou ik via de sms een berichtje ontvangen met code.
Ik heb niks gekregen. Meerdere malen geprobeerd, met +316, met 06, maar niks werkt. Ik krijg geen berichtje met code.
Ik heb even op google gekeken en het enige wat ik echt kon vinden was dit artikel:
http://www.kaasmetjam.nl/sms-me/
Precies dit probleem heb ik ook en ik zag dat er twee oplossingen waren: Het kon aan je provider liggen (ligt het niet, heb ik al geprobeerd) en je zou via zo'n online sms ontvang site je sms kunnen ontvangen. Zo is het probleem uit het artikel opgelost. Maar telkens als ik zo'n nummer invoer, krijg ik de melding dat ik een ander nummer moet kiezen.
Account verwijderen via de computer kan ik niet. Ik blijf die melding krijgen en kan het niet wegklikken zoals ik via de instagram app kan doen. Dat is dus geen optie.
Verder heb ik tijdens het registreren mijn telefoonnummer niet ingevoerd. Dat was niet verplicht, stond er. Zou dat de reden zijn dat ik geen sms krijg?
Wat moet ik doen? Ik zou het niet meer weten... Elke tip is welkom, ik wil zo graag weer normaal op instagram kunnen!
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes
Via safari, de app en via de computer krijg ik dezelfde melding.