Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sonja schreef:Kijk uit met PVC in een huurhuis, het is er niet fatsoenlijk uit te krijgen. Kost je klauwen vol geld en daarna is je hele dekvloer beschadigd, dus die kun je ook nog eens egaliseren. Dat wil je niet in een huis wat je gaat verlaten...
) 
Wij hebben dat ook, gewoon een tip voor hoge kosten, zomers als het koelt je warmwater aansluiting dichtdraaien, anders blijf je warm tabwater verbruiken, heeft ons zo'n 90 euro gescheeld
Nachtlampje schreef:Wij lopen veel op blote voeten, vooral mijn vriend. Daarnaast is het dus geen optie omdat vinyl verlijmd moet worden om gebruikt te kunnen worden met vloerverwarming.
@Dungen, vanaf 25,- per m2 kunnen wij helaas niet betaalbaar noemen.
Marie111 schreef:Sonja schreef:Mijn ouders hadden overigens van dat 'zeil' liggen, een wat dikkere, zachtere kwaliteit. Ging uitstekend met de vloerverwarming.
Novilon?
En hoe vaak loop je op blote voeten in huis? (wij dus eigenlijk nooit).

Nachtlampje schreef:Dankjullie voor al de reacties! Veel andere ervaringen dus.
@lianne, wij mogen (moeten) zwevend laminaat of ander zwevend bedekkingspul. Omdat wij op de begane grond zitten hoeven wij geen rekening te houden met geluidsoverlast en demping.
Van wat ik weet is heel weinig laminaat geschikt voor elektrische verwarming. Wij hebben zogenoemde natte vloerverwarming (met waterbuizen dus), daar zit wel een verschil in dus.
Tot nu toe vind ik vinyl erg vies aanvoelen, zo'n plak rubber op de grond. Plakt aan je blote voeten. Ik ga eens kijken naar het verschil tussen vinyl en pvc.
Edit; alles wat een beetje in ons budget zou liggen (alsnog te hoog digenlijk helaas) is zelfklevend of moet worden verlijmd. Geen optie dus, aangezien onze vloer zwevend moet.
Dungen schreef:Nachtlampje schreef:
@Dungen, vanaf 25,- per m2 kunnen wij helaas niet betaalbaar noemen.
Ter info het begint op internet rond de 19 euro. En als je geluk hebt met een restpartij kan dat zo 50% schelen.