Ik heb een leuke kamer van ongeveer 20m2 waar ik heel blij mee ben. Ik heb het fijn ingericht met een studeerhoek, slaap/zithoek en een hobbyhoekje haha
Wat dat betreft zit het goed. Alleen....Een van de lange muren heeft een raam, verder zijn er geen ramen. Op zich geen probleem, alleen zit dat raam dus helemaal aan de zijkant van die muur. Dit betekent dus dat er links van de muur iets meer dan een meter raam zit, en verder niet. Raam is ongeveer anderhalve meter hoog dus wel lekker groot. Maar helaas dus niet groot genoeg waardoor er in de overige 3,5 meter bijna geen lichtinval is. Dat vind ik best jammer! Want verder is het een fleurige kamer.
Nu kan ik inderdaad simpelweg een staande lamp neerzetten in die hoek waardoor er wel wat licht is daar... Maar dat vind ik zo "nep".... en niet origineel
Heeft iemand tips om die hoek wat op te laten lichten? Het is al een witte muur en heb daar enkel 3 fotolijstjes hangen momenteel.
De rest van mijn kamer is in lichtbruine en lichtroze tinten. Veel bloemen
Ik had een idee om een nepplantenstuk met lichtjes erin oid op te hangen daar... Of zoiets in die richting..Creatieve bokkers, hellup!