Ik ben opzoek naar een tweede telefoon. Ik heb nu een iPhone 5S, waar ik superblij mee ben, maar voor het hardlopen en sporten vind ik hem te duur. Ik ben opzoek naar een telefoon waar ik flink wat muziek (gratis) op kan zetten en waarmee ik via GPS mijn rondjes bij kan houden.
Mijn eisen: - Muziek er op kunnen hebben - Via GPS mijn rondjes kunnen meten - Het liefst hetzelfde formaat als mijn iPhone 5S, want die past perfect in het zakje in mijn hardloopbroek. ( Hoogte: 123,8 mm. Breedte: 58,6 mm. Diepte: 7,6 mm. ) - Budget ligt is ongeveer €150,- het uiterste is €200,-, meer dan dat liever niet, want het is toch als telefoon voor het sporten bedoeld. Voor alle overige zaken wil ik graag mijn iPhone blijven gebruiken.
Ik heb al gezocht en kom op een Samsung S4 Mini uit, iets duurder.
Als jullie andere opties hebben, brand maar los!
Groetjes Ayla_4Ever
Ik heb voor dit onderdeel van het forum gekozen, omdat ik denk dat mensen die ook hardlopen mij misschien hele nuttige tips kunnen geven, over hoe zij het doen tijdens hun hardlooprondjes. Als het niet goed geplaatst is, hoor ik het graag.
Ik ben niet bang dat hij kapot gaat, maar voor het hardlopen en sporten vind ik hem gewoon te duur om mee te nemen. Ik vind het ook erg vervelend lopen met een telefoon in de hand. Ten tweede, stel ik krijg wat en raak buiten bewustzijn, dan heb ik liever dat ze een goedkopere telefoon meenemen dan mijn iPhone.
Hoe luister jij dan muziek tijdens het hardlopen?
chanicha
Geplaatst: 04-04-15 18:56
Je kan speciale banden voor om je arm kopen waar je je telefoon waterdicht in mee kan nemen tijdens het lopen, misschien is dat iets.
Maarja. Met een iPod kan je niet bellen in geval van nood
Kan je niet op marktplaats kijken?
Of misschien iets van een Huawei ofzo? Ik snap het wel hoor. Mijn vorige telefoon lag aan diggelen nadat ik struikelde met skaten helaas. Neem mijn nieuwe HTC One ook niet mee.
Samsung S3 mini. Nu nog maar 130 euro. Ik heb hem al 2 jaar als gewone mobiel, en gebruik hem ook tijdens het Skeleren en hardlopen om te meten. Muziek kan je er gewoon op zetten.
Eske_B
Geplaatst: 04-04-15 21:49
En iets van een Ipod Touch? Heeft alles wat je zoekt en goede prijs.
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 04-04-15 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Koop een lifeproof hoesje. Dan is je telefoon waterdicht en schokbestendig. Je telefoon kan overal gestolen worden, ik zou er niet vanuit gaan dat dat tijdens het hardlopen gebeurt
Duhelo
Geplaatst: 05-04-15 01:12
Mws -> htt
Time2Tri
Geplaatst: 05-04-15 08:14
Voor het hardlopen gebruik ik gewoon mijn Iphone ...heb die in een hoesje om mijn arm . Voor het registreren gebruik ik de App Runkeeper , voor de muziek Rock my run ... Heb zelfs een hartslagmeter die via bluetooth in verbinding staat met de Runkeeper ...optimaal dus .