Ik heb een vraagje, namelijk ben ik bezig om mijn website opnieuw op te zetten. Een organisatie die volledig op vrijwilligers draait en hoofdzakelijk nieuws verspreid.
Nu wil ik zorgen dat ik telefonisch bereikbaar ben voor bezoekers. Bijvoorbeeld voor nieuws tips. Echter wil ik niet mijn eigen nummer bekend hebben en het liefst ook niet de hele dag met een 2e telefoon op zak lopen.
Daarom ben ik op zoek naar een optie om een extra telefoon nummer te hebben die doorgeschakeld word naar mijn eigen nummer? het liefst gratig of zo goedkoop mogelijk want eigenlijk is er geen budget voor.
Hebben jullie misschien tips/manieren of toevallig zelf ervaring met iets of iets soortgelijks?
Ik woon wel in BE, maar wij hebben hier een gsm met betaalkaart (die zijn vaak gratis met €5 op ofzo). Op die telefoon schakelen we dan door naar mijn gsm via instellingen.
Ik denk dat doorschakelen zoals Kirrr zegt dan het beste zou zijn als ik daar een toestel voor kan vinden. Een dual sim toestel zal hem helaas niet worden zolang Apple hier niet mee komt.
Enige probleem is, zolang ze jou op dat nummer bellen kost het niks. Maar zodra je ze terug wil bellen bijvoorbeeld kost het natuurlijk wel geld. Weet niet of dat vaak gebeurd, maar anders is zo'n prepaid-tegoed natuurlijk zo op..
Doorschakelen is niet altijd gratis. Maar als het je lukt met een prepaid kaart door te schakelen, kan je die sim gewoon inactief in je lade leggen en je oproepen komen dan op je mobiel binnen.
Een alternatief is een telefoonnummer nemen bij bijvoorbeeld Cheapconnect.net maar ik heb geen idee hoe duur doorschakelen daar is.
secricible
Geplaatst: 26-03-15 17:18
Ik zou idd een goedkoop telefoontje via marktplaats kopen. Simonly prepaid kaartje erbij met 5e er op. En die doorschakelen naar je eigen nummer. Eventueel kun je ze dan terugbellen met je eigen telefoon, door je nummer even af te schermen.