Tafelloper, maar dan over de breedte

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyson

Tafelloper, maar dan over de breedte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 13:40

Beetje vreemde titel, maar ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden :+

Ik heb een rechthoekige woonkamer, waarbij de lange muur wit is. Ik heb ook grote rechthoekige eettafel, ook in de kleur wit.. En die staat met de lange kant tegen de lange muur aan..

Oftewel, het is daar nogal wit en uitgerekt langwerpig.. Als je snapt wat ik bedoel :Y)

De tafel draaien is geen optie, en een andere tafel eigenlijk ook niet. De tafel bevalt prima namelijk. Daaromheen en daarboven hangen al decoraties om dat langwerpige te breken, en dit lukt aardig, maar ik ben nog niet tevreden.

Ik zoek daarom ideeën om op tafel iets te zetten/leggen om het langwerpige te breken, en dacht zelf aan een tafelloper maar dan dus in de breedte en dan maar aan één kant. Ik kan hier alleen op internet helemaal geen foto's van vinden, en ben toch wel erg benieuwd hoe het eruit ziet. Heeft iemand dit toevallig in zijn huis?

En andere ideeën zijn natuurlijk ook welkom *\o/* *\o/* *\o/*

Er staat nu een fruitschaal op de tafel, een bonsaiboompje, en een grote kaarsenstandaard. Maar dit kan allemaal aangepast worden. Er passen makkelijk 6 personen aan de tafel, en we zijn met zijn 2en dus een groot deel gebruiken we niet in het dagelijkse leven en mag dus best volgebouwd worden.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-15 13:49

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 13:50

Zo, bedoel je?

Afbeelding

Grappig.. wij zochten juist een lange tafelloper en konden alleen die korte vinden. Bij de Xenos bijvoorbeeld hebben ze veel korte lopers.