Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MonaLieske schreef:Wat ik niet helemaal snap: heb je nu dan een nieuw nummer gehad bij Tele2? Wat heeft Tele2 tegen jou gezegd over de overstap en je nummerbehoud?
Bij T-Mobile kun je vier maanden voor het einde van je abonnement verlengen, maar als je wil overstappen kan dat pas twee maanden voor het einde van je abonnement (tenzij het om een zakelijk abonnement gaat?). Zie: http://www.belsimpel.nl/klantenservice/ ... erlenghulp Dit staat bij T-Mobile in het reglement, dus het is logisch dat ze je aanvraag in november hebben afgekeurd en het lijkt me niet dat de schuld bij hun ligt.
genja schreef:Maar dan had je toch zelf naar januari kunnen bedenken dat het raar is dat je nog steeds met je t-mobile kaartje kon bellen? En normaal staat boven in je scherm ook je provider.
Fijn als ze het voor je gaan regelen zo is het tenslotte ook afgesproken.
) Tenminste ik zou niet zo snel naar de mediamarkt gaan voor een abbonement.amy_luna schreef:Eerste vraag wat in mij opkomt, waarom ben je naar de mediamarkt gegaan?
Lijkt me dan toch makkelijker als je naar een winkel van t-mobile of tele2 gaat? (als tele2 een eigenwinkel heeft) Tenminste ik zou niet zo snel naar de mediamarkt gaan voor een abbonement.
Ook een beetje dom van de medewerker, hoop voor je dat het snel opgelost word.