Kampeer bank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Kampeer bank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 23:06

Hallooo,

Met oog op het opkomende festival seizoen, ben ik opzoek naar zitcomfort voor de tent wanneer het tijd is voor een pauze. Maar ik vind die stoelen altijd een beetje mwa, dus toen dacht ik: doe mij maar het zelfde concept maar dan in bank vorm. Dus mijn vraag: bestaat dit? :') Heb wel een opblaas slaapbank gevonden maar dat is het dan toch ook weer niet.

Marie111

Re: Kampeer bank

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 00:22

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 00:26

ik zweer bij een goede dukdalf stoel met voetenbank.

dingen zijn onverslijtbaar en beter zitten voor de tent moet nog uitgevonden worden.

zelf ben ik niet van de opblaasbare meubelen, het is het gewoon allemaal net niet.

deze stoel (met voetenbank dus) al jaren lang ..
en moet ie aan een tafel, dan schuif je de voetenbank eraf, vouw je op en zet je aan de kant.

Afbeelding

gaat inmiddels 10 jaar mee, op vakantie en in de tuin..

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-15 01:08

Naja het probleem ligt op zich niet bij de kampeerstoel, ik vind het gewoon gezelliger om met meerdere op de zelfde oppervlakte te kunnen zitten (lees het nu terug en het klinkt een beetje raar, maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel :') ). Dus ik (+ mijn vaste festival genoot) zijn meer naar iets opzoek met een bank feeling. Heb zelf al zitten denken aan wat poefjes, maar dat is niet echt een duurzaam idee op een festivalcamping. Wat ik zoek moet ook niet in een te hoge prijsklasse zitten.

Een hangmat vind ik trouwens wel een leuke, weet je toevallig ook of deze tot kleiner formaat zijn op te vouwen en te vervoeren? Marie111

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 01:41

Afbeelding

zoiets dan?

slechts 5399 euro -O-

je kunt natuurlijk ook overwegen om een overdekt springkasteeltje neer te zetten..
die kun je al krijgen voor zo'n 1300 euro proest (echt veeeeeeeel goedkoper).. maar zie je vrienden dan maar eens zover te krijgen dat ze niet gaan springen (dat kunnen alleen kinderen in zo'n ding of hij zegt poef ben ik bang)..

Afbeelding

huren zijn ze ongeveer 125 euro, maar dan zou ik wel zelf ophalen voor ze lucht krijgen waar en waarvoor je m wilt gebruiken :') _/-\o_
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 21-03-15 01:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-15 01:46

Haha prachtig :') zie me zelf al zitten als ik ooit te veel geld heb

maar het idee is inderdaad wel oke :j