Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rideltje1992 schreef:Rijbewijs zal me meer gaan kosten als een scooter.
Ga verhuizen en moet dan 15 km heen 15 km terug naar me paard.
Is goedkoper als met de bus.
Jij hoeft niet meer te wachten nu maar kan gewoon direct starten met auto! lynnkerstenx schreef:Ik zou voor het autorijbewijs gaan.
Kost misschien het dubbele, maar dan heb je gelijk auto erbij! En anders zou je dit later nog een keer halen.
Dan kun je en auto en scooter rijden, ideaal toch!
evie21girl schreef:lynnkerstenx schreef:Ik zou voor het autorijbewijs gaan.
Kost misschien het dubbele, maar dan heb je gelijk auto erbij! En anders zou je dit later nog een keer halen.
Dubbele?, een brommerrijbewijs kost ong. 400 euro en een auto 2500? Dat is toch een aanzienlijk verschil
Loolotte schreef:Ik dacht dat vanaf dit jaar autorijbewijs ook niet meer als scooterrijbewijs gold? Dus die moet je alsnog apart halen.
Citaat:Een brommerrijbewijs is niet nodig als u een autorijbewijs (B) of motorrijbewijs (A) bezit.
Dubbele?, een brommerrijbewijs kost ong. 400 euro en een auto 2500? Dat is toch een aanzienlijk verschil
HorseTopShop schreef:Loolotte schreef:Ik dacht dat vanaf dit jaar autorijbewijs ook niet meer als scooterrijbewijs gold? Dus die moet je alsnog apart halen.
Ik had het nog niet gehoord en meteen even opgezocht.Citaat:Een brommerrijbewijs is niet nodig als u een autorijbewijs (B) of motorrijbewijs (A) bezit.
Bron: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... jbewijs-am