Aargghh. Geluid stoort bij aanraking touchpad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Aargghh. Geluid stoort bij aanraking touchpad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 11:34

Gadverdamme. Zostraks een ongewilde update gehad op mijn NIEUWE laptop. Ik schakel, iets vertraagd door die verrekte update, in op clipmyhorse.tv. Nu stoort het geluid als ik met mijn touchpad beweeg. Er komt een soort mist-geluid en het beeld stoort.

Gisteren had ik nergens last van..

Iemand een idee? Kan ik de updates herstellen?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 12:31

Laptop met windows?
Ik werk er (gelukkig) al lang niet meer mee, maar vroeger had je 'systeemherstel'. Daarmee kun je je systeem herstellen naar een eerder tijdstip. Voordat een computer een update installeert maakt hij volgens mij altijd eerst een herstelpunt aan. Dus als dat nog bestaat zou ik dat gewoon proberen :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 12:42

Ik hoef niet te weten dat jij 'gelukkig' niet meer met windows werkt. Totaal irrelevant :D

Iemand wees mij op een systeemherstel en dat heb ik gedaan. Ben alleen zo benauwd dat ik mijn flap vermoord want hij is pas nieuw en ben atechnisch. Maar hij leeft weer. Ondanks dat het systeemherstel niet is gelukt.

8nnemiek

Re: Aargghh. Geluid stoort bij aanraking touchpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 13:34

Klopt sorry, maar dat gevoel plopt spontaan weer op elke keer als ik al die windows probleempjes voorbij zie komen waar ik vroeger ook zo vaak last van had :D
Is je systeem nu na het herstel wel weer van de update af? Kun je zien welke versie je nu hebt? Dan weet je in ieder geval dat het niet aan de update lag :Y)
Verder heb ik echt geen idee waar het wel aan kan liggen. Heb je al eens gegoogled op je type laptop + het probleem?