Video camera kopen, welke?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Iejoor

Video camera kopen, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 18:59

Hoi bokkers! *\o/*
Ik ben rustig opzoek naar een videocamera. Ik vind het persoonlijk fijn om te filmen als ik aan het rijden ben zodat ik zie wat ik goed doe en wat niet, en hoe de reactie (van mijn paard)dan is :) Ik neem nu steeds op met mijn telefoon (Iphone) maar ik kan maar +- 30 min opnemen, dit is redelijk irritant. ik heb hem al helemaal schoon gemaakt en ik heb dan voor ik aan de opname begin, 11 GB vrij (van de 16)! overgins is de kwaliteit ook niet super :=
Dus ik vroeg me af of bokt misschien een goede camera weet? Het liefste wil ik er niet al te veel geld aan kwijt zijn! mijn max is wel echt 200,- aangezien ik hem eerst maar 1x in de week ga gebruiken! :)

hou het netjes!

wendy_92

Re: Video camera kopen, welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 19:02

Ik volg even, ben ook wel benieuwd.

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 20:09

wendy_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 20:11

Hm.. de recensie daarvan op bol.com is niet zo geweldig. Ook andere recensies gelezen?
Ben wel benieuwd, de prijs is niet te hoog.

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-15 20:22

Veel verder dan Bol.com heb ik nog niet gekeken maar idd de prijs is een meevallertje! :D

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-15 20:46

Iemand een idee? :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 22:09

Trap dit topic even omhoog :D omdat ook ik op zoek ben naar een nieuwe video camera.
Ik weet niet Ieoor of jij al wat gevonden hebt? maar mss heeft iemand de tip. Dus ik haak even aan bij de vraag als je het niet erg vind.

Ik zoek er ook 1 om het rijden van mezelf op te nemen. Statief heb ik. Heb een oude Sony (DCR-SX30) maar de kwaliteit van het beeld is nou niet dat ik zeg woepie. Neem ook wel eens wat op met een helmcam, die ik dan vastmaak aan een paal. Maar die is HD en blijkbaar worden dan de bestanden te groot voor mijn verbinding om ze naar youtube te uploaden. 700 minuten laden voor een filmpje van 8 minuten is me even te gortig. En dan heb ik de filmpjes al bewerkt in Windows movie maker, en opgeslagen voor telefoon, maar ze blijven rond de 187 MB en dat trekt mijn verbinding dus niet kwa laden.

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 18:44

Nee ik heb hem zelf nog niet gevonden...
Ik ben benieuwd!! *\o/*