Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
1.5 gig ram en 8 gig gewoon geheugen. Er kan ook nog een sd kaartje in. lrtj_ schreef:Ik was die hard samsung fan maar ben ook naar de sony gegaan. Ik heb de Z2 en hij bevalt mij prima echt een hele fijne telefoon.
Het zijn stevige en goede toestellen en voelen qua behuizing het beetje het zelfde aan als een iphone.
Zijn wel groot maar niet zwaar en ze liggen fijn in de hand.
ook vind ik hem makkelijker in gebruik als de samsung.
Alles is veel duidelijker en makkelijker op elkaar afgestemd en makkelijker te vinden. Het enige nadeel vind ik het lampje bij het opladen die steeds aan blijft.
). Makkelijk in gebruik en de batterij gaat op zich nog wel lang mee. Hiervoor had ik de s3 maar die viel echt heel erg tegen. Batterij ging zo leeg, en wilde er te veel mee voor wat hij aankon. Dat heb ik bij de s5 nog niet gehad, heb nog nooit een harde reset moeten geven aan deze telefoon. Amaris schreef:lrtj_ schreef:Ik was die hard samsung fan maar ben ook naar de sony gegaan. Ik heb de Z2 en hij bevalt mij prima echt een hele fijne telefoon.
Het zijn stevige en goede toestellen en voelen qua behuizing het beetje het zelfde aan als een iphone.
Zijn wel groot maar niet zwaar en ze liggen fijn in de hand.
ook vind ik hem makkelijker in gebruik als de samsung.
Alles is veel duidelijker en makkelijker op elkaar afgestemd en makkelijker te vinden. Het enige nadeel vind ik het lampje bij het opladen die steeds aan blijft.
Inderdaad, 's nachts leg ik daar iets bovenop.
Maar overdag is het wel heel handig 'hee, het lampje is groen hij is klaar'.