Bijzondere hoogslaper voor dochtertje gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Manda

Bijzondere hoogslaper voor dochtertje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 17:57

Op facebook kwam ik een prachtige hoogslaper tegen die ik heel graag voor mijn dochtertje wil kopen, helaas is dus echt nergens te vinden waar dit bed te koop is.... Het staat op de website van interieur inspiratie en er staat bij als bron popsugar.nl maar het bed is dus echt niet te vinden. Zelfs de website kon me niet vertellen waar het vandaan komt....

Dit is hem:

Afbeelding

Na een lange zoektocht heb ik het toch maar opgegeven.... Maar ik wil dus nog wel een hoogslaper voor mijn dochtertje en zoek nu dus verder, een beetje vergelijkbaar zoals deze, niet al te hoog, mooie stevige rand eromheen, bureautje is een pre maar bankje is ook wel leuk voor erbij maar mag ook zonder als het echt een hele mooie is, mag best groot zijn eventueel met een luxere trap (een kronkeltrap ofzo) en wil ook best heel andere bekijken als het bijzondere en mooie zijn :D
Hebben jullie ideeen voor mooie bijzondere hoogslapers voor mijn dochtertje?

Goof

Re: Bijzondere hoogslaper voor dochtertje gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:00

Hoogslaper bij Ikea, leuk bankje en bureautje eronder en hoppa :D

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:02

Laatst bijgewerkt door Evi84 op 25-02-15 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:04

Heb je gegoogled op hoogslaper met bank en bureau? Dan kom ik op google toch wel een en ander tegen!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:05

Laatst bijgewerkt door Celestial op 25-02-15 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:06

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:07

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:54

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 20:29

Wauw wat een reacties al! Bedankt!

En zelfs ergens HET bed te koop gevonden, nu weet ik in ieder geval hoe het heet maar kennelijk ben ik niet goed in googlen want ik vind het niet te koop ergens in Nederland tot nu toe, en in het buitenland bestellen is me wat te omslachtig en te prijzig..

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 21:37

Afbeelding

Ik vind deze ook echt heel erg mooi!!! Die trap is geweldig. Alleen twee bedden is wel erg veel hihi, maar je zou het ook als ligbankje kunnen gebruiken en wat mooie kleine kussentjes kopen ervoor bijvoorbeeld :)

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:18

Voor zover ik kan zien is het gewoon meubelpaneel. Heb je niet een handig persoon in je omgeving?

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 23:23

Manda schreef:
[ Afbeelding ]

Ik vind deze ook echt heel erg mooi!!! Die trap is geweldig. Alleen twee bedden is wel erg veel hihi, maar je zou het ook als ligbankje kunnen gebruiken en wat mooie kleine kussentjes kopen ervoor bijvoorbeeld :)

Of je maakt er een lounge bank van waar ze met vriendinnen op kan relaxen. Of een leuk boek lezen.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-15 22:21

Ja ik vind hem eigenlijk helemaal geweldig :D zelfs mooier als die ik zelf had uitgezocht. En mijn dochtertje is er ook helemaal gek op!
Nu nog opmeten of het uitkomt in de slaapkamer en het niet teveel voor beide ramen staat...

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 19:16

Ik wou nog laten weten dat we inderdaad voor die wit/zilveren zijn gegaan en we zijn er echt super blij mee!! Heel mooi bed, stevig, echt goede kwaliteit en zoals we wilden toch wat aparter als een gewone hoogslaper.

Dit is haar kamertje, hij past echt perfect! We moeten nog wat details afwerken want hij staat echt net een paar dagen, het onderste bed wordt nog meer een bankje en de plankjes moeten nog spulletjes op enzo, dat fel roze vloerkleed willen we vervangen voor een wit/crème kleurig groter vloerkleed en we hebben nog wat ideeën voor de rest van het kamertje, maar we zijn dus echt heel tevreden met deze prachtige hoogslaper, mijn dochtertje is er echt super blij mee <3

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:18

Ik snap dat ze daar blij mee is, wat tof!
Ik had zoiets leuks ook wel willen hebben vroeger :')

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:30

Zo is het een grote meiden kamer.
Weet niet hoe oud je dochter is maar dit is echt super gaaf.
En dat onderste bed is best handig hoor
Dan kunnen er ook eens vriendinnen blijven slapen

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:33

Nu ik dit zo zie, wilde ik dat ik weer zo'n klein meisje was!
Wat een onwijs gaaf bed zeg! Ik hoop dat jouw kleine meisje (en natuurlijk jullie zelf ook) nog lang kunnen genieten hiervan!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:38

Wat een prachtig bed! Mooi hoor!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 19:44

Bedankt!

Mijn dochtertje is 7 ! Ze wilde zelf al een tijdje heel graag een hoogslaper, ik had eigenlijk nog even willen wachten tot ze iets ouder is maar omdat we in augustus een babytje erbij krijgen en we voor de baby een heel nieuw compleet babykamertje kopen, vonden we dat onze andere kinderen ook iets groots mochten uitkiezen voor op hun kamer, zo hebben ze allemaal tegelijk een mooie nieuwe kamer :). Ze moet het hier komende jaren wel echt mee doen, dat is het voordeel dat er beneden ook een bed is, vind ze zichzelf te oud voor een hoogslaper en wil ze weer een gewoon bed gaat ze maar mooi beneden slapen hoor :D

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:48

Hoe toevallig, zit zelf ook te kijken naar dit bed! Voor de 2 dames dan. Waar heb jij hem besteld? En was het een beetje in elkaar te zetten?

En natuurlijk nog gefeliciteerd met je zwangerschap!
Laatst bijgewerkt door Wendy_Komen op 20-03-15 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:48

Wat super leuk dat bed en ook leuk als er een logeetje is dan kan dat, waar je nu een bankje van maakt, zo worden omgetoverd tot een bed voor haar vriendinnetje!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-15 19:54

Bedankt! Ja de slaapafspraken met vriendinnen worden ook al gepland hihi

Ik heb hem hier gekocht: http://www.debeddenkoning.nl/products/4 ... hoogslaper en het is nu met 2 gratis matrassen en dat zijn echt prima kwaliteit matrassen ook nog!! De service is super, ze bellen direct voor een afspraak en komen het langsbrengen. Je kan het eventueel in elkaar laten zetten dat kost dan iets van 75 euro dacht ik? Maar mijn vriend heeft het zelf gedaan met hulp van zijn broer, dat was wel echt een flinke klus wat echt een halve dag in beslag nam... maar het resultaat mag er wezen!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 19:56

ik vind het super mooi om te zien, je dochtertje boft maar met zo'n toffe mama en papa :D