Topic uit 2011: [HTT] Mijn Balkon
Topic uit 2013: [HTT] Meer bokkers met lentekriebels en een balkon?
Zijn er meer bokkers die dit jaar met hun balkon aan de slag gaan?
Misschien kunnen we tips delen en inspiratie van elkaar opdoen.
Ik wil dit jaar graag mijn balkon kat-proof maken, zodat mijn binnenkater ook lekker naar buiten kan. Maar ik ben er nog niet precies uit hoe ik dat voor elkaar krijg zonder dat mijn balkon er lelijk uit gaat zien. Bovendien weet ik eigenlijk niet in hoeverre ik het af moet zetten, want ik heb geen idee hoe snel hij ontsnapt. Hij is groot, liever lui dan moe en zal niet snel weglopen. Maar toch wil je het zekere voor het onzekere nemen.
Daarnaast wil ik heel graag een kleine bak met een eigen 'moestuintje', al staan er maar een paar plantjes in. En tenslotte moet er nog iets anders van groen komen, bijvoorbeeld een mooie plant. Een klein tuinsetje/zithoekje hebben we al. Het groen is voor mij spannend, want ik heb 0,0 ervaring en grijze vingers (als tiener kreeg ik het makkelijk voor elkaar om vetplantjes dood te laten gaan binnen korte tijd).
Mijn inspiratie:

Dit balkon lijkt op het mijne en vind ik heel leuk!
Foto te groot: http://cdn4.welke.nl/photo/scale-700xau ... Ietje.jpeg

Die plantenbakken zijn gaaf!

Een barretje op ons balkon zal niet misstaan denk ik
, lopen 2 en heb nog 1 in het hok sinds een week die nog gekoppeld moet worden aan de andere 2. En heb gesmokkeld en onder mijn raam een strookje moestuin