Ik heb sinds een week een nieuwe samsung galaxy S4 gekocht. Maar de batterij gaat heel snel leeg. Ik had hem gister helemaal opgeladen en na een uur, terwijl ik alleen maar wat geappt had, was de batterij ineens 75%! Hij voelde ook heel warm aan. Heb hem toen maar even uit gezet. Ik sluit altijd apps helemaal af als ik ze niet meer nodig heb. Wat kan dit zijn?
Je batterij moet nog sterk worden, dat komt van zelf goed. Is het na een maand nog zo dan even naar de samsung winkel
Melisding
Geplaatst: 18-02-15 17:32
Veel voorkomend probleem van de S4. Haal je batterij eruit en kijk of deze bol is gaan staan. Als dit zo is, mag je de batterij niet terug plaatsen. En in beide gevallen (bol of niet) kun je terug gaan naar de zaak waar je de telefoon hebt gekocht en een nieuwe batterij aanvragen.
Nancy__
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-15 17:36
Saaams schreef:
Je batterij moet nog sterk worden, dat komt van zelf goed. Is het na een maand nog zo dan even naar de samsung winkel
Is dat zo? Dat wist ik niet haha.
Science90
Geplaatst: 18-02-15 17:44
Nancy__ schreef:
Saaams schreef:
Is dat zo? Dat wist ik niet haha.
Euh, nee.. Een batterij kan niet sterk worden, hij moet het vanaf het begin goed doen. Terug naar de winkel dus!
Saaams
Geplaatst: 18-02-15 17:52
Jawel, als jij een nieuwe batterij koopt. Moet het eerst sterk worden. Dit heeft elke telefoon.. Dat gebeurd met het een aantal keer opladen op de juiste wijze.
Science90
Geplaatst: 18-02-15 20:10
Saaams schreef:
Jawel, als jij een nieuwe batterij koopt. Moet het eerst sterk worden. Dit heeft elke telefoon.. Dat gebeurd met het een aantal keer opladen op de juiste wijze.
erm...ik heb dat "sterk worden" idd ook nog nooit gehad met een telefoon... en ik heb er inmiddels al aardig wat versleten, tot twee jaar terug zat ik op 3 telefoons per jaar gemiddeld. als ie zo snel leeg is, is of de batterij niet goed, of is er het 1 en ander aan het draaien op je telefoon wat ontiegelijk veel stroom vreet , beide niet goed. dus check idd even de batterij of hij bol staat , en kijk eens naar wat er allemaal draait qua software en functies als hij gewoon aan staat (als de batterij idd niet bol staat) als je niets vreemds kan vinden, zou ik er even mee naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt.