Ik weet het namelijk niet. Ik heb een hele grote kast als 'muur' waar ik kleding in heb etc. Eerst had ik hier als klein kind stickers op geplakt, als tiener paarden posters over de stickers en laatst meer dan drie uur bezig geweest met alle plak troep eraf te krijgen..
Maar nu is hij dus helemaal wit:

En vergeleken met de rest van mijn kamer dus best wel kaal:

Dus wil ik er graag wat mee. Maaaaaaaarr... Er mogen geen gaten in of geverfd worden van mijn ouders.
Ik heb al aan verschillende dingen zitten denken, teksten, muur stickers, posters..
Maar hoe wil ik er een mooie tekst op zetten? Met posters ja, maar dat vind ik zo lelijk..
Muur stickers vind ik ontzettend gaaf, maar zo duur. En ik heb geen idee waar ik ze vandaan moet halen zonder ze te bestellen.
En om nou nog een canvas op te hangen of foto's.. (En deel van een andere muur zit al onder de foto's, hier staan tevens een buro en spiegel)
Dus, misschien kan Bokt mij helpen? Het zou wel een beetje in de witte, grijze, zwarte en blauwe tinten moeten blijven. Verder ben ik weg van tekstjes en zwarte silhouetten van vogels.
Dus.. Brand los met de ideeën mochten die er zijn!
Edit; mocht t nodig zijn wil ik hem opmeten. Get is 1 langwerpige schuifdeur en 2 bijna vierkante, de rest is gewoon 1 vlak.
Budget is niet meer dan 45 euro omdat ik eigenlijk al meer dan 150 in totaal heb uitgegeven eraan