Maginon ipc-20C staat niet in lijst

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Siepie

Maginon ipc-20C staat niet in lijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-15 23:01

Hallo,

Ik heb een paar maanden geleden bij de Aldi de maginon IPC-20C gekocht om mijn drachtige merrie in de gaten te kunnen houden. Ze is in april pas uitgerekend, maar ik wilde de camera alvast installeren zodat ik eventuele problemen voor was. Nou en daar ben ik erg blij mee, want ik kom er niet uit.

Wat het probleem is, de cd is geïnstalleerd, de camera maakt gewoon contact met de router en als ik het programma start en de camera in mijn laptop doe wordt de camera ook gewoon gevonden. Volgens het boekje moet ik vervolgens op instelling klikken, dat doe ik, gaat allemaal goed. Vervolgens moet ik in een lijst het model (IPC-20C dus) selecteren maar daar is het probleem. Er staan een heleboel modellen in die lijst, maar niet dit model. Hoe kan dit?

Siepie

Re: Maginon ipc-20C staat niet in lijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 20:18

Niemand?

Siepie

Re: Maginon ipc-20C staat niet in lijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 21:50

Het is me inmiddels gelukt om het model in de lijst te krijgen, via updates en ik heb geen idee hoe maar hij staat er tussen! Nu is het alleen zo dat hij niet inlogt als ik de inlog intyp, ik krijg gewoon weer het inlogschermpje... Heb de camera gereset, maar doet het nog steeds niet.