Ik heb het modum al opnieuw opgestart eveneens mijn telefoon.
Het is erg vervelend omdat ik inmiddels 1000mb Internet heb verbruikt

Help... wat zou het kunnen zijn ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quad schreef:Bij de Samsung Galaxy S5 ga je sinds de laatste update steeds switchen naar je 3G/4G netwerk wanneer deze een beter signaal biedt.
De oplossing is eigenlijk heel simpel, schakel Smart Network switch (of Slimme netwerkschakelaar) uit, en je verbinding met WiFi blijft voorrang behouden, ook wanneer deze zwak is.
Het is dus een instelling!
Info om het uit te schakelen vindt je hier: https://videotron.tmtx.ca/faqs/item/?lc ... ork_switch
Quad schreef:Bij de Samsung Galaxy S5 ga je sinds de laatste update steeds switchen naar je 3G/4G netwerk wanneer deze een beter signaal biedt.
De oplossing is eigenlijk heel simpel, schakel Smart Network switch (of Slimme netwerkschakelaar) uit, en je verbinding met WiFi blijft voorrang behouden, ook wanneer deze zwak is.
Het is dus een instelling!
Info om het uit te schakelen vindt je hier: https://videotron.tmtx.ca/faqs/item/?lc ... ork_switch