Nieuw, niet duur, telefoonabonnement gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leprycorn

Nieuw, niet duur, telefoonabonnement gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 13:26

Hoi allemaal,

Binnenkort verloopt mijn abonnement en ik ben op zoek naar een nieuwe.
Zelf zit ik bij Hi en ondanks dat ik het al jaren super fijn vind werken, vind ik ze gewoon te duur.

Tegenwoordig zijn al die abbo's zo ontzettend duur allemaal. Ik sta er echt van te kijken.

Heeft iemand tips om aan een abonnement te komen waar je niet uitgerekend 1000 euro voor 2 jaar moet betalen?

Ik wil eigenlijk net zoiets als nu kwijt zijn, namelijk € 30,-- per maand. (inclusief me huidige toestel is dat)

Sim only mag ook! Alleen omgerekend kom ik nog steeds op bedragen rond de 900 euro inclusief nieuwe losse telefoon. (Die heb ik namelijk wel echt nodig vandaar)

Welk toestel ik neem weet ik nog niet zeker, maar ik neig naar de HTC one M8. Heb nu de M7 en die bevalt me prima!
Samsung Galaxy S5 is ook nog een optie.

Kan iemand me helpen?

Mikkiej

Re: Nieuw, niet duur, telefoonabonnement gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:28

Ik heb sim-only bij hi voor 17,50 pm. Dan heb ik 750 mb internet en 500 belminuten of smsjes..
En heb net een nieuw toestel gekocht, samsung galaxy s3 mini. Niet meer het nieuwste model, maarja, als je een goedkoop abonnement wil, kan je ook niet het nieuwste van het nieuwste ;)

baron2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:29

Ik zit bij Hollands nieuwe nooit geen problemen mee gehad en is ook niet echt duur

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:30

Wat zijn je huidige abonnementspecificaties? Hoeveel MB/min en SMS (Hi is onbeperkt).

@Hierboven, bij HN heb je alleen geen 4G optie, bij Hi standaard weer wel.
Laatst bijgewerkt door Quad op 02-02-15 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:30

Ik heb een simyo van 16 euro per maand ofzo. En een los toestel erbij gekocht :) maar ben niet zo kritisch en veeleisend wat betreft het toestel, dus dat koste me iets van 190 euro :)

16 x 24 is 384 euro. Dan heb je nog best wat budget voor een toestel ;)

Simyo zit op het KPN netwerk, dus dat is prima, ook in het buitenland. Bundels kan je per maand uit en aan zetten.
Heb voor die 16 euro volgens mij 300 min 300 sms en 1000 MB internet.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:32

Ook hier een lostoestel en straks simyo.
Huawei G620 voor 160 euro en bij abbo gaat straks €12 euro zijn. (300 bel m en 200mb)
Ik heb overal wifi dus ik hoef niet meer zo'n grote internet bundel. De huawei is echt een heerlijk ding, blij dat ik mijn iphone heb ik geruild!

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:33

Ik heb een sim only van 15 euro per maand bij vodafone, mijn vriend een van 8 bij ....?
500 mb en 150 (?) belminuten voor mij, 200 mb en 100 min voor hem.

Het hangt er dus ook van af hoeveel mb je wil, als je meer wilt heb je toch ook een duurder abbonement.

Maar... Ik heb een motorola Moto G, mijn vriend een Nexus 5.
De motorola kostte 150, de Nexus 330 euro.

De Nexus is echt een luxe, chique smartphone, mijnes is prima maar ietwat beperkt met ruimte.

Je zou ook kunnen kijken voor een invitation voor de One plus, die zijn rond de 300 euro en ook erg goed van wat ik weet.

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 13:33

Ik heb nu 300 belminuten en 1 GB internet. Daar wil ik wel bij blijven ongeveer. Hoeft niet meer te zijn.

Ik moet nog wel goed kijken welk toestel ik erbij wilt, maar ik hoef niet per se de nieuwe Samsung Galaxy. S4 zou ik ook goed vinden. Nokia heeft ook wel fijne toestellen geloof ik. Al wil ik wel een wat luxer toestel. Ben nu de HTC One gewend en wil niet een stap terug in "luxe".
Telefoons ben ik me op dit moment overheen aan het buigen.

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:39

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:45

Leprycorn schreef:
Ik heb nu 300 belminuten en 1 GB internet. Daar wil ik wel bij blijven ongeveer. Hoeft niet meer te zijn.

Ik moet nog wel goed kijken welk toestel ik erbij wilt, maar ik hoef niet per se de nieuwe Samsung Galaxy. S4 zou ik ook goed vinden. Nokia heeft ook wel fijne toestellen geloof ik. Al wil ik wel een wat luxer toestel. Ben nu de HTC One gewend en wil niet een stap terug in "luxe".

Een long shot, je zou kunnen overstappen naar Ben https://www.ben.nl/xperia-z2.
Daar kan je een Xperia Z2 nemen en ga je er in elk geval op vooruit qua toestel, en blijft het abonnement hetzelfde.

De Z2 heeft 4G, bij Ben heb je ook 4G en voor de dekking ervan kan je hier kijken: https://www.ben.nl/dekkingskaart

@Jessie, een Huawei Ascend G620 is vergeleken met een HTC One M7 een aardige achteruitgang. ;)

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 13:49

Nokia Lumia (een van de) is ook een optie of Sony Experia telefoons. Als je verder gaat kijken kom je vanzelf ook op andere telefoons uit gelukkig.

Wij werken (in ons bedrijf) met Huawei en de jongens van Huawei zelf vinden die telefoons allemaal een ramp :')
Laatst bijgewerkt door Leprycorn op 02-02-15 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:52

Telfort, gaat over kpn lijn dus altijd bereik en niet duur.
Ik heb zelf geen internet op telefoon en simonly en betaal 7.50 in de maand. wifi is tegenwoordig bijna overal.

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 13:52

Quad schreef:
Leprycorn schreef:

Een long shot, je zou kunnen overstappen naar Ben https://www.ben.nl/xperia-z2.
Daar kan je een Xperia Z2 nemen en ga je er in elk geval op vooruit qua toestel, en blijft het abonnement hetzelfde.

De Z2 heeft 4G, bij Ben heb je ook 4G en voor de dekking ervan kan je hier kijken: https://www.ben.nl/dekkingskaart

@Jessie, een Huawei Ascend G620 is vergeleken met een HTC One M7 een aardige achteruitgang. ;)

Ben heeft in mijn woonplaats alleen goed bereik buiten |(
Ik woon precies in een gebied wat ertussen ligt zie ik.
Het had anders een goede optie geweest!

Dankjewel voor het meedenken allemaal trouwens!!
Ik ben bij alle providers die jullie opnoemen aan het nalopen wat de opties zijn voor mij.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:54

Simyo vind ik erg fijn :j
Niet duur maar wel erg fijn bereik door KPN netwerk.

Ik heb zelf een lumia en bevalt mij trouwens super!

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:57

Simpel?