Ik heb nu een pakket van KPN van €52,- En ik heb alleen maar gedoe met dat pakket, soms kan ik mijn opgenomen programma's niet kijken, series kan ik niet wissen, soms heb ik opeens geen geluid... alleen maar ellende dus. Ik heb ze hier al een paar keer voor opgebeld maar helaas geen verbetering.
Ik wil dus graag een ander internet + tv pakket, wel met opnemen en programma gemist. Na wat onderzoek denk ik dat het pakket van Telfort het beste bij mij past en het bespaard me ook nog is €12,- per maand.
Maar hoe is de service bij Telfort, doet daar alles wel naar behoren? Wie heeft een internet en tv pakket bij Telfort en kan mij vertellen wat hij daar van vind?
Ik ben een aantal jaar geleden ook overgestapt van kpn naar telfort. Bij mij eigenlijk omdat ik voor min of meer hetzelfde pakket een heel stuk minder betaal per maand. Tot nu toe geen klachten, maar ik neem geen programmas op dus daar kan ik je helaas niks over vertellen.
Wij moeten een abonnement gaan regelen voor ons vakantiehuis in Nederland. Er zit nu Ziggo (vorige bewoner), maar Telfort is stukken goedkoper. Hoe werkt dat, moet je met een kabel van je router naar je TV of zo? Router wordt toch geplaatst waar je ADSL binnen komt?
Woon zelf in Spanje, dus ben echt blond in dit soort dingen.
Ik heb zelf een mobiel abonnement bij Telfort, maar wil graag ook internet van hen. Kost volgens mij 22 euro per maand, tv en vast bellen heb ik niet nodig.
Ik vind de service bij Telfort heel goed! Ik heb een aantal problemen gehad met mijn telefoon toen en nummerbehoud, maar ze waren er als de kippen bij. Ben ook bij hun winkels langs geweest en ze helpen heel goed, fijne en vriendelijke lui zijn het
imd
Geplaatst: 02-02-15 10:30
Ik heb gewoon internet en TV van telfort. Wel interactieve tv en kunnen pauzeren, maar zonder HD dus niet opnemen. Werkt echt prima allemaal, ik ben erg tevreden!
Wij hebben sinds afgelopen week telfort, eerst deed de tv het niet dus gebeld. Maar zij konden het ook niet oplossen dus moesten we de monteur bellen de volgende dag. De dag erna zet ik de tv aan en hij deed het gewoon. Werd ik daarna gebeld door telfort of dat het opgelost was. Dus prima service tot nu toe!