Huurwoning zoeken met weide, site?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

branka16

Huurwoning zoeken met weide, site?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 19:13

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een huurwoning waar een weide bij zit.
Hoeft niet perse bij diezelfde huur in de zitten maar we willen wel ons paard graag aan huis zetten.

Weet iemand een site waar ik dat kan zoeken?(Zoek in Drenthe)
Ik ben al een hele tijd aan het googlen geweest maar tot nu toe heb ik niks kunnen vinden.

Het lijkt me ook leuk om als andere mensen een huurwoning zoeken met intentie tot paard aan huis om hier dan alles te delen. En misschien elkaar te helpen.
Koopwoningen zijn er zat te vinden maar om te huren met wat land erbij, nee dat is echt lastig!!

Gr Branka16

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:16

Ik denk dat je hier echt geluk mee moet hebben. Zo heb ik de mazzel gehad dat het huisje bij mijn pensionstal vrij kwam. Nu is mijn stalbaas dus ook mijn huisbaas en delen we een oprit, maar echt huisjes te huur met een weiland erbij heb ik helaas nog niet gezien. Succes met je zoektocht!

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:17

Poeh ik weet zo geen site daarvoor. Je ziet nog weleens dat koophuizen die al lang te koop staan uiteindelijk ook in de verhuur gaan. Ik denk dat je alleen op de particuliere markt kans hebt zoiets te vinden. Anders je wens eens bij een makelaar neerleggen? Die weten vaak meer dan daadwerkelijk op internet staat. Gemakkelijk zal je zoiets iig niet vinden schat ik zo in.
Succes!

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-15 19:18

Oh das wel heel cool idd!!

Ik zal ik diverse makelaars mailen idd, daar had ik zelf ook al aan gedacht :j

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 19:22

ik ben zelf ook op zoek naar een woning in drenthe maar gelukkig kunnen mijn pony,s bij mijn vriend staan.
woning is lastig te vinden inderdaad