Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(vergeleken met samsung)

Gewoon een hoesje er om heen. Ik ben sowieso meer een apple mens, maar iedereen is anders. Ik kan absoluut niet met samsung overweg, is heel persoonlijk denk ik!
Mijn Samsung is al enorm vaak op de grond gekletterd, met en zonder hoesje en ook op stenen vloeren. Het enige wat gebeurt is dat de lakrand beschadigt. Zelfs als hij met scherm first op de grond vliegt
De trap overleeft ie ook wel! Evenals bakstenen
Jasmijn159 schreef:IPhone!
Met een goed hoesje valt het barsten eeecht mee! En als ie toch een keertje kapot valt is een Iphone scherm veel goedkoper dan een nieuw scherm voor de samsung!
en anders zou je sowieso in een dag al aan je iPhone gewend zijn, 'tis allemaal zo makkelijk!
Ik heb alleen een sticker op de voorkant en een case er om heen. Ik kan geen redenen bedenken waarom iedereen denkt dat een iPhone altijd zo snel kapot valt en een Samsung niet. Zie meer dan vaak mensen met een compleet total-loss Samsung rondlopen.
Piekosjj schreef:-ik ben natuurlijk een samsung gewend dus dat zal heel anders en misschien niet fijn zijn (alhoewel ik wel een ipad heb en weet hoe het in het principe werkt)
Een iPad is eigenlijk een uitvergrote iPhone. Geen probleem met wennen dusen anders zou je sowieso in een dag al aan je iPhone gewend zijn, 'tis allemaal zo makkelijk!
-ik ben bang dat de achterkant van de iphone 5s snel beschadigd.
Je hebt daarvoor ontzettend leuke cases, evt ook doorzichtige of als je d'r echt niks omheen wilt heb je ook doorzichtige stickers, die zijn bijna gelijk als je stickers die je op de voorkant plakt.
-je kan het geheugen niet verder uitbreiden.
Daar ben ik het mee eens. Koop dus een groot genoege telefoon, minstens 16GB als je netzoals ik in het bezit van veel foto's en muziek bent. Ook als je veel games speelt. 32GB zou dan nog fijner zijn! Ik heb nu een 8GB en dit is echt veels te weinig helaas.
-en vooral dat hij snel kapot kan of door vallen ofzo, sneller dan sumsung? Geen idee
Ik heb mijn iPhone nu 2 jaar, en ik heb hem regelmatig in de slobber, modder of zelfs van de trap of op beton laten vallen. En je ziet er niks vanIk heb alleen een sticker op de voorkant en een case er om heen. Ik kan geen redenen bedenken waarom iedereen denkt dat een iPhone altijd zo snel kapot valt en een Samsung niet. Zie meer dan vaak mensen met een compleet total-loss Samsung rondlopen.
Als je nu een 5S haalt gaat die zeker nog wel twee jaar mee. Wellicht dat je misschien het laatste half jaartje niet meer mee kan draaien op de nieuwste software maar hier zal je amper last van hebben. Ik kan ook de laatste software niet updaten op een iPhone 4 maar ik bevind hier totaal geen probleem aan
Ik zou dus zeggen, gaan voor die iPhone, 't zijn heerlijke telefoons!

) en direct kapot, mijn iphone heeft al wat meer vallen overleefd. Plus dat ik het besturingssysteem veel fijner vind
Ik heb bijna nooit een hoesje erom, er zitten een paar krasjes op maar als je geen sleutels oid bij je sleutels hebt valt dat reuze mee!