Ik heb 3 maanden geleden mijn huur opgezegd. Verhuurder zit in het buitenland en heeft een bemiddelingsbureau ingeschakeld om nieuwe huurders te vinden. Maanden niks gehoord, maar nu het dichterbij komt (oplevering oude woning 31jan) een pools stelletje gehad en een avond tijdens het koken klopte een dame aan die t op internet te huur had gezien en 18:30 een geschikte tijd vond voor een spontane bezichtiging. Ik ben de beroerdste niet dus heb t eten even stop neergezet en heb de vrouw rondgeleid. Nu zijn we gisteravond vertrokken naar de nieuwe woning, waar ik momenteel zit. 90% is meegekomen, de rest doen we s'avonds na werk gedurende de week, en dan laatste dag alles goed schoonmaken.
Krijg ik net een telefoontje dat ze morgenochtend 08:30 een bezichtiging gepland hebben, waar wij bij moeten zijn, want eigenaar zit in buitenland. Het ligt er momenteel natuurlijk VER-SCHRIKKELIJK bij
En met toch nog een klein deel prive bezit open en bloot rondslingerend, zie ik vreemde op bezoek hebben daar niet zo zitten..
Ik realiseer me aan de andere kant ook dat als ik bezichtigingen tot 31jan niet toelaat, ze waarschijnlijk geen huurders gaat vinden voor de maand feb, en een maand huur misloopt.
Zouden jullie bezichtigingen tijdens het verhuizen toelaten?

.