samsung galaxy s4 mini keuze??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

gewoon zwart of deep black?

zwart (normale)
1 (10%)
deep black (dikker, kunstleren achterkant)
5 (50%)
andere kleur
4 (40%)

Totaal aantal stemmen: 10

lelberse

samsung galaxy s4 mini keuze??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 00:56

Hooi,
(ja dat eten de paarden ja :)

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe mobiel. Nu heeft mij vriend de samsung galaxy s4 mini en die is er helemaal blij mee. Nu wil ik deze ook. Zwart vind ik de mooiste kleur!
Maar nu heb je dus de keuze uit een gewone zwarte met een soort gespikkelde achterkant= 221 euro
en de deep black = 209 euro
Nu zit ik dus heel erg te twijfelen. eerlijk gezegd denk ik (van de foto's te zien) dat ik de deep black mooier vind. nu is deze ook goedkoper dus je zult wel denken dat dat een makkelijke keuze is.
Maar nu las ik dat doordat de achterkant van de deep black van kunstleer is dat deze ietsje dikker is dan de normale en dat deze dus niet goed in een normaal hoesje past. speciale hoesjes zijn er volgendsmij niet voor deze telefoon.
Maar ik wil er zeker weten wel een hoesje omheen doen tegen het beschadigen. Als is een flipcover koop klopt het dan dat ik de achterkant van de s4 mini eraf moeten halen en dan de flipcover erop moet doen? Zoja zou ik geen last hebben van de dikkere achterkant toch??
Nou snap ik ook niet helemaal waarom er nou prijsverschil in deze 2 telefoons zit??? de deep black is goedkoper terwijl deze juist nieuwer is?? ik kan hier ook niks over vinden.

Welke zouden jullie kiezen?? (graag met argument)
Alvast bedankt!
groetjess, lelberse

KimD

Re: samsung galaxy s4 mini keuze??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 01:29

:+ :+ :+ :+

Het laatste waar ik overna denk bij het aanschaffen van een telefoon is de kleur, maar ik betaal dan ook nooit voor de telefoon dus ik kan er niet van wakker liggen.

Ik zou voor het gewone model gaan als Je de zekerheid van een hoesje wilt.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 05:48

Ik heb deze telefoon ook, de deep black. Ik heb ondertussen wel een andere achterkant, maar had komt omdat ik van kleurtjes hou en de flipcovers van mini in the box zo leuk vond. Daar kun je ook alles accessoires vinden die je maar wilt voor je telefoon. Lijkt me sterk dat ze op de ene wel passen en de andere niet. Verder vond ik dat nepleer fijn. De telefoon ligt net wat steviger in je hand, doordat hij niet zo hard en glad is.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:26

Ik zou niet eens meer naar de S4 mini kijken. ;)
Je betaalt teveel voor wat je ervoor krijgt momenteel.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:25

Ik heb de S4 mini nu enkele maanden en hij is prima. Mijn man en mn moeder hebben hem ook en weinig problemen. Mn moeder doet er verder niks mee en die doet het goed. Zij heeft een hoesje met andere achterkant origineel. Ik vind die erg slap, maar het beschermt.

Mijn man heeft er heel veel muziek op en speelt spelletjes. Ook kijkt hij elke dag op internet naar nu.nl etc.

Ik lees op fb ermee, maak foto's en what's app een beetje. Het enige wat die van mij niet doet is screen delen ( hoe heet het ook alweer?) Heel jammer, want wil graag foto's en filmpjes op smart tv bekijken, maar lukt niet en ben zelf niet handig genoeg om te prutsen en manlief en zoonlief ook niet zo.

Onze zoon heeftd e gewone S4 en is ook tevreden. Veel jongens hebben deze toestellen vanwege de gunstige prijs of gratis bij verlengen. Studenten zijn nou eenmaal niet zo rijk.

Wij hebben zelf een soort siliconen achterkant er omheen. Ik heb voor een hard schermpje erop en mijn man een velletje. Uit ervaring weet ik dat ik mijn tel vaak laat vallen en dit werkt voor mij. Bij mn man ook trouwens.

Zoonlief heeft een zachte achterkant, een harde en een hoesje, maar vind ze allemaal irritant bij gebruik. Hij moet2jr met zn tel doen, dus hij moet het wel gebruiken.

Over het algemeen redden wij ook elke keer die 2 jaar netjes.

Achterkant en voorkant waren een paar euro bij de Action. Zitten goed.Harde vind ik niks, dus moeten zacht zijn of een compleet hoesje.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:49

Ik heb ook de S4 mini deep black en die past prima in een hoesje. Het nadeel vind ik alleen dat ik hem elke 2 dagen moet opladen, terwijl ik er weinig mee doe.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 15:55

Hier nog iemand met de Deep Black :) Vind het een heerlijke telefoon, alle voordelen zijn hierboven al geplaatst, maar ook ik zou hem niet meer willen missen ;) Vind vooral het formaat fijn, niet te groot en niet te klein :D
Het vinden van een passend hoesje heeft mij wel wat moeite gekost, maar dit kan ook aan de winkel liggen :)

lelberse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-15 16:36

Oke, dus als ik het zo hoor hebben de meeste mensen geen problemen met de deep black?
Ik denk dat ik dan toch wel voor de deep black ga aangezien e ik er een flipcover bij koop zodat hij beschermt is maar zo dun mogelijk blijft. en aangezien ik dan de achterkant af moet halen moet dit gewoon passen en precies hetzelfde zijn als de gewone zwarte lijkt mij.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 16:53

Ik heb een s4 mini, maar ik zou me god niet weten welke van de twee het is :+.
Gewoon zwart.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 16:56

mijn s4 mini zit in een hoesje van Ikea (family 1.50 euro geloof ik). Nergens last van. Verder een fijne telefoon

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 23:55

Mijn moeder heeft zo een hoesje genomen, maar ik vind de voorkant daarvan niet geweldig. Hij blijft mooi dun, maar dat is wel alles dan.
Ik heb gewoon achterkant en voor een glazen plaatje. Stuitert 3x per dag en gaat goed. Vorige telefoon is ook zo 2jr mee gegaan.

lelberse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 00:41

Bedoel je met een glazen plaatje een gewone screenprotector??

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 01:05

Ik had eerst zo een plakvelletje. Die heeft mn man nog steeds. Bij mij werkt dat niet. Ik kocht bij de Action de achterkant voor een paar euro en daar hadden ze deze harde plaatjes. Is best fijn, zit goed vast, hij blijft goed reageren en het beschermt. Er zit wel een barstje in nu, maar niet in mn originele scherm eronder. Het is makkelijk te verwijderen, maak je het schoon en plak je evt een nieuwe.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 07:22

Ze bedoeld tempered glass. ;)

lelberse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-15 11:37

ooh oke

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:15

Ik heb ook de s4 mini, maar ik wil er vanaf, hij is nu 1.5 jaar oud en heeft allemaal kuren. Sommige hebben er inderdaad ook een fijne telefoon aan. Mijn batterij doet het ook niet goed. Vergelijk ze maar eens met dezelfde telefoon maar dan niet de mini...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 12:41

Mijn mini kan 1,5 dag mee hoor.
Ook bij redelijk intensief gebruik. Heb hem nu bijna een half jaar.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 14:44

Quad schreef:
Ze bedoeld tempered glass. ;)

Ow, oke........dat dus :)