Mobiel struggles en vraagje over een laptop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DeEenhoorn

Mobiel struggles en vraagje over een laptop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 20:07

Hallo,
Ten eerste over de mobiel.. ik ga sparen voor een nieuwe mobiel, ik wil een iphone 4s of iphone 5, de prijs scheelt niet veel, dus daaraan kan het twijfelen niet liggen, maar wat heeft de iphone 5 meer, wat de 4s niet heeft en andersom?

en dan de laptop, ik kan een laptop kopen a 100,- van een betrouwbare marktplaats-verkoper, dit is de acer aspire one 532h-2D. ik lees op de ene site dat deze een mini-laptop is, maar op de volgende is het weer een gewone standaard laptop, volgens de advertentie is deze in ieder geval <15 inch, maar hoe groot is deze dan?

alvast bedankt

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:13

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:16

Ik heb een 15 inch laptop, werkt super fijn!
Mijn vriendin is 17 inch maar die vind ik veeel te groot, heel lomp en ook aanzienlijk zwaarder.
Hij heeft echt voor mij het perfecte formaat, niet te groot, niet te klein, gewoon een normaal fijn formaat :)
Ik heb even voor je gemeten, mijn laptop is 38 cm breed, en het beeldscherm is rond de 24 cm. (Ik heb de Asus R500V)

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 20:18

ik ben niet zo rijk, op het moment zelf blut.. mocht dit een wat minder goede laptop zijn, kan ik ondertussen sparen voor een betere, maar heb ik in ieder geval een tijdelijk iets, ik kan namelijk niet altijd maar achter de laptop van m'n ouders.. vind een eigen ook gewoon praktischer denk ik.
en bedankt voor je research! daar was ik nog niet geweest. maar lijkt me dus wel een prima (tijdelijke) laptop.

LoveMyHorse: bedankt, hoe duur is die 15 inch die jij hebt ongeveer? dan kan ik dat als eventueel betere laptop gaan bekijken.

L0veMyHorse

Re: Mobiel struggles en vraagje over een laptop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:21

Ik heb hem 2 jaar terug gekocht voor rond de €700,-. Prijzig maar zeker waard!
Ik zou even voor je zoeken of ik hem ergens kan vinden

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:21

Over de Iphone kan ik je geen voor en na delen noemen.

Voor de laptop zou ik persoonlijk niet gaan. Ik vind 100 euro heel goedkoop voor een laptop daar krijg je vast geen 'grote' laptop voor en een met veel geheugen en wat snelheid. Vraag anders of je langs kan gaan om te kijken. Met dat soort dingen zou ik nooit de risico willen lopen om het op de post te doen, te riskant.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:22

10.1 inch is erg klein hoor. Ik heb een laptoptablet van dat formaat, persoonlijk kan ik daar absoluut niet op werken. Voor 100 euro kun je, sorry dat ik het zeg, absoluut geen goede laptop kopen. Tweedehands zou ik sowieso niet gauw op vertrouwen. Laptops zijn nou eenmaal vrij dure dingen.
Voor school heb ik zelf trouwens een 15.6 inch laptop en dat werkt heel fijn. Precies groot genoeg om ook mee te slepen. Maargoed, mijn laptop ligt wel 15x boven jouw budget :Y)

Vraag anders de verkoper of hij het scherm diagonaal kan opmeten :)

Edit: Als je echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zetten, dan zou ik nog eerder zoiets: http://www.laptopshop.nl/product/506721 ... -c321.html kopen dan een tweedehands ding van marktplaats.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 20:52

Leverbaar vanaf maart pas, maar deze is anders wel interessant voor je: http://www.dell.com/nl/p/inspiron-14-34 ... oc=cn35104

Meldt je aan als VIP via Dell.nl/VIP (student) en je krijgt couponcodes in je email met 10% korting.

En ietsje duurder, sneller leverbaar en met 10% korting voor €300 heb je en nette laptop met i3 CPU, 4GB werkgeheugen en een 500GB HDD.