Problemen met Sony Vegas Pro 11

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Manou_xxx

Problemen met Sony Vegas Pro 11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-15 09:51

Hallo allemaal,

Aangezien ik geen ander actief topic kon vinden waar ik om hulp kon vragen, open ik er zelf maar even een.
Ik soms filmpjes voor op youtube, gewoon met Moviemaker, maar ik heb nu meer beelden en wil wat meer werk maken van mijn filmpjes :) Ik had al lang Sony Vegas op mijn computer staan, dus ik was van plan daarmee te gaan werken, alleen zit ik nu met een probleempje..
Als ik een video geupload heb in het programma, en ik klik zegmaar op het 'Crop' icoontje om de beelden passend te maken, verschijnt het scherm niet waarin ik dit kan doen.. Ik heb het programma inmiddels ook geprobeerd opnieuw te instaleren, maar hij doet het nog steeds niet..

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel & dat iemand tips heeft of kan helpen!

Alvast bedankt.

Choiix

Re: Problemen met Sony Vegas Pro 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 12:38

Aangezien je waarschijnlijk heel veel geld betaald hebt voor Vegas, ze hebben een meer dan uitstekende helpdesk voor dit soort vragen die je altijd kan bellen :)

Heb je hem illegaal, dan mogen we er op Bokt niet over praten en zal je hier geen hulp krijgen.

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-15 17:14

Choiix schreef:
Aangezien je waarschijnlijk heel veel geld betaald hebt voor Vegas, ze hebben een meer dan uitstekende helpdesk voor dit soort vragen die je altijd kan bellen :)

Heb je hem illegaal, dan mogen we er op Bokt niet over praten en zal je hier geen hulp krijgen.

Dan zal ik de helpdesk wel even raadplegen ;)