Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb het ook heel vaak aan de hand gehad met m'n 4S. Niks van de tips op internet werken. Het enige dat werkt is de telefoon inleveren en laten maken. Joyce_R schreef:Ontzettend herkenbaar verhaal helaas..Ik heb het ook heel vaak aan de hand gehad met m'n 4S. Niks van de tips op internet werken. Het enige dat werkt is de telefoon inleveren en laten maken.
Echter ging de wifi bij mij een paar dagen na reparatie wederom kapot en dit herhaalde zich 3x. Nu heb ik na de derde keer een gloednieuwe 4s gekregen. Na drie keer geven ze je vaak een nieuwe telefoon, is voor hun goedkoper, dan telkens repareren.
Maar je moet er helaas wel eerst een paar keer je telefoon voor kwijt zijn.. Maar ik moet zeggen dat de reparatie bij mij wel vrij snel ging! Maar dit is denk ik ook afhankelijk van de provider waar je bij zit denk ik. Want je moet hem wel inleveren bij de provider waar je abonnement loopt, Apple zelf kan er niks mee.
Succes!
Succes!
PeerAppel schreef:Als je een beetje lef hebt kun je dit proberen. Het heeft bij mij echt gewerkt, dus het is geen vage internetmythe ofzo.
Even denken hoe ik het vorige keer deed hoor. Ik had mijn mobiel op de rand van de tafel gelegd met het oordopjes gat naar mij gericht en daar heb ik warme lucht ingeblazen met een föhn. Net zo lang tot hij aangaf dat hij te warm was om te gebruiken. Dan geeft hij een melding met zo'n driehoek met daarin een uitroepteken en dan dat hij oververhit is en af moet koelen. Snel de föhn weg en dan de iPhone uitzetten (voorzichtig, heet!) en hem af laten koelen. Zodra hij weer een normale temperatuur heeft start je hem weer op.
Als je geluk hebt doet hij het weer, zoals ik had na de 2e keer föhnen (na 1e keer heeft hij het 3 maand gedaan, na de 2e keer nooit weer problemen gehad). Dit probleem komt helaas vaker voor bij de iPhone 4s. Waarschijnlijk doet je bluetooth het ook niet.