Aangezien het interwebz me alleen maar voorziet van "zelf creatief klussen is leuuuuuk!" vergezeld van kitscherige foto's van oudroze fotolijstjes probeer ik het hier maar even.
Ik wil een aantal posters inlijsten. Heb al hout liggen voor de buitenkant maar ik wilde eigenlijk ook iets ervoor doen zodat de posters een beetje beschermd zijn tegen mensen die graag met stiften spelen en het er allemaal wat gelikter uit ziet.
Glas heb ik aan gedacht maarrrr da's niet helemaal geschikt vrees ik (dingen moeten wel een beetje beunproof zijn)(en glas is duur). Plexiglas is ook vrij duur en niet echt nodig, het is echt puur dat ik er een laagje op wil... Of kan ik beter lamineren? Maar dat is ook duur...
Waar kan je iets kopen wat niet al te duur is, transparant en geschikt voor bovenstaande toepassing?
(Ik besef me dat dit een vrij onduidelijk verhaal is maar ik kan me nou niet indenken dat er niet iets bestaat waar ik naar op zoek ben)

maar het liefst wil ik de posters nog kunnen verwisselen, en als het plastic in de lijst zit kost het maar een keer geld. (Het is niet voor mezelf namelijk )
) ik kafte daar vroeger m'n schoolboeken mee
.