Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zoiets hoorde ik gister dus, maar voor 150 euro weer zowat als nieuw is wel heel aantrekkelijk
Geen idee wat een SSD is, dat ga ik even opzoeken dan.
Maar voor 150 euro durf ik dat risico wel te nemen.
Dat is dus een laptop zonder Windows er op.
Thesserd schreef:Ik zou Apple ten alle tijden afraden omdat je veel meer betaald voor dezelfde prestaties, afhankelijk van je keuze uiteraard
en als we op die tour zijn zou ik Windows ook afraden, maar helaas is dat erg lastig omdat sommige opleidingen nog niet door hebben dat het ook zonder windows kan.
Windows is slechts een besturingssysteem, als jij een laptop van één of ander prutmerk koopt, waar toevallig Windows op staat... sja, dan kan het wel eens langzaam zijn of vastlopen. Koop jij echter een fatsoenlijke laptop, voor een normale prijs van een goed merk, dan is er niks mis mee 

Ik heb een high end gaming pc van 1100 euro
Wil nooit meer anders. Ik werk dagelijks op een iMac, op mijn werk en ik vind het prettig werken hoor, maar zijn geld echt niet waard. De iMac die ik zelf had begaf het na 3 jaar. Videokaart doorgebrand op het moederbord, moederbord ook naar de filistijnen
Handig zo'n mooi design met ALLES in zo'n kleine behuizing gepropt, waardoor die dingen veel te heet worden. Mijn iMac is gerepareerd, maar na een paar weken thuis weer in gebruik, kreeg ik opnieuw kernal panics (blauwe scherm van iMac). Dat was net buiten mijn garantie, dus heb ik het opgegeven en ben ik voor een (veel goedkopere) pc gegaan met veel betere prestaties 

als ie kapot is neem ik dezelfde..