101 tv via canaal digitaal sateliet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

101 tv via canaal digitaal sateliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-14 21:33

Waar o waar gaat 101 tv uitgezonden worden vanaf morgen. Het zou op kanaal 13 (npo cultura of npo doc zijn afhankelijk welke informatie je leest) maar kanaal 13 is hier HBO 3 dat door ons niet te ontvangen is ivm pakketkeuze.

Neej

Re: 101 tv via canaal digitaal sateliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 21:48

Bij UPC en Ziggo wordt het op het evenementenkanaal uitgezonden, heeft canal digital niet ook zoiets?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:02

Lang leve Ziggo! :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:14

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 22:20

Ja of UPC :P Of gewoon 101tv in je pakket hebben :Y)

Maargoed, geen idee nog dus, anders morgen gewoon ff langs al je zenders zappen? Of zijn dat er ECHT heel veel :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-14 10:05

Neej dat zijn er heel erg veel. En beide zenders heb ik gevonden alleen die melden dus geen toestemming ivm verkeerd pakket. Terwijl volgens canaal digitaal het een vrije toegang zou geven dat is dan kanaal 53 of 54. Die hebben het dus ook maar zijn compleet onduidelijk over het hoe en waar en wat er staat klopt dus niet aan gegevens.

101 tv in pakket (familie pakket) is een heel flink stuk duurder dan we nu hebben. En er zitten op animal planet na geen zender in die we missen of graag zouden willen bekijken. Behalve van 101 tv met het glazen huis. Dat is dan erg zonde van het geld om dit pakket te nemen.

Bagheera die lijst had ik ook al bekeken maar daar staat niet op wat ik zoek. En kijken via internet is een redelijk drama omdat we een trage internetverbinding hebben.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:21

Bij mij is er NU ook nog niks te zien op het evenementenkanaal volgens mij..

Wat ik voorheen altijd deed is gewoon een laptop aan m'n tv hangen met een kabeltje, en dan via de laptop streamen :) Maar, als er gezegd wordt dát er een kanaal voor SR gereserveerd wordt, dan verwacht je natuurlijk ook dat dat gebeurt. Heeft CD niet een webcare-kanaal op twitter of FB ofzo?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-14 15:36

Twitter, facebook, webcare :+ was da? :') ze hebben wel een telefoonnummer wat je kan bellen maar meestal reageren die niet echt allert.

Maaaaaaar *\o/* we hebben beeld, hehe gevonden. Toch op Holland doc. Niet op npo doc of politiek 24, geen cultura maar holland doc. Kanaal 53, daar zijn nu de klusjesmannen te zien. En volgens de programmering vanaf 1600 SR tot 0.00 daarna de lamas ed. Tot 6 uur s ochtends.

Onze tv heeft zelfs internet inmiddels en de ouderwetse pc staat ernaast, die stond anders altijd aan. Maar met traag internet hangt het erg vaak en kijkt niet prettig.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 17:33

Klopt inderdaad :) Onze nieuwe TV heeft ook internet en het eerste wat ik zei was JOEHOE SERIOUS REQUEST! En toen kwam ik er achter dat UPC het ook uitzendt via het evenementenkanaal, nóg beter :D

Fijn dat je t gevonden hebt iig, veel kijkplezier gewenst *\o/*