Hoi bokkers Ik hoop dat jullie mij uit de brand kunnen helpen. Sinds vandaag, de hele tijd als ik ergens op klik opent er een advertentie. Nou heeft ie dit wel vaker, maar dan kijk ik bij mijn extensies, verwijder ik het probleem en is het opgelost. Maar nu staat er dus niks bij de extensies, ik heb ook al cookies verwijderd en gekeken of ik iets geks had gedownload in het configuratiescherm, alles wat geen duidelijke uitgever had heb ik ook verwijderd.
Maar hij doet t nog steeds... Wie heeft voor mij de gouden tip?
Gooi je virusscanner er even overheen... Zijn pop-ups. Kan wat achter zitten
Floor_x
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-14 09:22
Kwam erachter dat ik geen virusscanner meer had Maar oke, gedaan. Hij geeft 2 problemen aan, maar wat moet ik daar vervolgens mee? Ik zie nergens een knopje 'los problemen op'
Ik had zo'n malware ding al geprobeerd maar dat hielp nu. Heb nu chrome erafgegooid en opnieuw geinstalleerd en nu lijkt het weg te zijn.
AdBlock downloaden lukte trouwens niet, dat lukt nu in de nieuw geinstalleerde chrome ook, dus hoop dat het wegblijft. Ik zie hier trouwens op Bokt nog steeds reclame, dus misschien werkt die AdBlock niet
Ja dat heb ik dus gedaan Malwarebytes detecteerde 13 dingen, die allemaal in quarantaine geplaatst, maar ik had nog steeds last van pop-ups. Nadat ik Chrome vervolgend deïnstalleerde en weer opnieuw installeerde is het weg, was dus geen malware.
Wat bedoel je met Adblock plus nestelt zich als een plugin in Chrome? Is dat positief of negatief?
Je hebt ADWcleaner niet gedraaid, deze ruimt je browsers en bepaalde settings en bestanden op je PC op, zeer effectief.
Adblock plus (https://adblockplus.org/nl/) is zeer handig, en het is positief dat het als plugin in je browser plaatst. Je kan het dan vinden bij Instellingen -> Extensies.
Ik heb die AdBlock gedownload maar heb nog steeds advertenties
Maar volgens mij is het probleem opgelost met het opnieuw installeren van Google Chrome, ik had er in IE ook geen last van
Quad
Geplaatst: 15-12-14 22:14
Die advertenties die jij had heeft niets te maken met Adblock, jij had te maken met een soort plugin/extensie die daarvoor zorgde. Daarom was het verwijderen van Chrome voldoende.
Alleen laten die extensies nog wel eens wat rommel achter en is het verstandig om Adwcleaner er ook overeen te halen.
Vermoedelijk had je ook woorden in teksten die onderstreept waren en verwezen naar linkjes?
Nee ik snap dat die niks met elkaar maken hebben, maar dacht misschien weet jij hoe het komt dat ik bijvoorbeeld youtube en bokt nog steeds advertenties heb.
Onderstreepte woorden had ik niet, heb ik wel is gehad maar dit was meestal een extensie die ik dan ook weer uit kon zetten.
ADWcleaner zal ik er ook nog even overheen gooien, dank je wel
Als je nu nog steeds advertenties hebt, klik eens op het ABP logo rechtsboven in Google Chrome -> Opties, zorg dat de twee lijsten aangevinkt zijn en klik op nu bijwerken.