Mn vriend wil graag een andere auto voor woon-werkverkeer. Nu zitten we er mee dan we dan al via een bedrijf die met inruil werkt moeten handelen. Want als wij onze auto verkopen hoe komt hij dan op zijn werk?
Ik dacht misschien weten jullie iets? Iets van misschien een huurauto oid wat niet té duur word. Of is er iets in de trant van een verzekering oid waar je dan maandelijks voor kunt betalen?
Zorgen dat je een goede buffer hebt zodat je eerst een nieuwe auto kan kopen en dan je oude verkopen. Als je een slecht verkoopbare auto hebt, dan is inruil niet zo'n gek idee.
We hebben nog geen auto gevonden die we willen kopen. En als we er 1 vinden hoe reëel is het om te vragen of ze de auto vast willen houden tot wij die van ons verkocht hebben? K zoek echt ff alternatief vervoer.
Waarom niet ruilen? Bij een garage krijg je meestal een nieuwe apk er op. En je brengt je auto er heen en gaat met de nieuwe terug! Dat heb ik afgelopen zomer ook gedaan en hij heeft de auto 2 week voor ons vast gehouden..
XLeandrosX
Geplaatst: 27-11-14 11:21
Om hoeveel km gaat het?
emil01
Geplaatst: 27-11-14 11:23
Oke, bij inruilen krijg je misschien niet wat een particulier ervoor zou geven, maar je hebt ook geen gezeur of mensen aan je deur achteraf. Dat is voor ons reden om de auto in te ruilen. Mocht je nog een goede inruil waarde voor je auto willen, kun je het beste inruilen op een nieuwe auto.... De rente is op het moment bij de autobedrijven zo laag, dat je maandbedrag enorm meevalt...Succes!
ik weet niet hoe het bij jullie in NL zit, maar ik heb vorig jaar bewust bij een handelaar gezocht naar een andere wagen. 1. je hebt een jaar garantie en vaak ook nog een onderhoud 2. Als je de garantie niet wil, dan kan je deze "afkopen" en daalt de aankoopprijs 3. ze nemen je "oude" wagen over
Zelf particulier mijn wagen verkopen zou ik enkel en alleen doen als ik nog een recente ( <5j) goed onderhouden wagen zou hebben... Gezien ik honden en een paard heb en zelf +/- 5j oude wagens koop, tja dan rij ik ermee totdat ze versleten zijn en voor de export zijn
kiwiwitje
Geplaatst: 27-11-14 11:25
Naar wat voor auto ben je op zoek. Veel garages (die bijvoorbeeld op marktplaats staan) ruilen de auto gewoon in met evt bij betalen oid. Ook zijn er veel garages die auto's opkopen. Zijn ze goed genoeg blijven ze in Nederland en verkopen ze de auto. Is de auto oud en kapot aan het gaan of kapot gaan ze op export naar polen bijvoorbeeld
Jennyj01
Geplaatst: 27-11-14 11:26
Ik heb mijn auto particulier verkocht en afgesproken dat de man hem een week later met nieuwe APK kon ophalen. Ondertussen wist ik al wat ik wilde en waar het te koop was. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn. Of....je ruilt hem gewoon in op een andere.