Ik zit met een probleempje. Ik woon sinds 3 maanden op kamers, en ondanks dat het superleuk is, is het huis waar ik woon werkelijk een varkensstal. Dat was al zo toen ik er kwam wonen. Het meisje waarmee ik de keuken deel woont hier al 3 jaar.
En dat meisje is echt het grootste varken dat ik ooit heb ontmoet
Echt niet normaal meer. Dat maakt mij nu verder niet zoveel uit, ik hou de keuken wel schoon en zorg dat er altijd schone borden/bestek etc. is. Glazen, borden, bestek delen wij met elkaar en dat is geen probleem. Maar nu iedere keer als ik een weekendje naar mijn ouders ben geweest gebruikt ze mijn glazen (en zij wast dus niet af) als asbak en dat is echt ongelooflijk ranzig. Tijdje terug ook gebeurt, heeft ze 2 weken laten staan omdat ik ze weigerde af te wassen, uiteindelijk heeft zij ze dus wel afgewassen maar in die glazen zitten nog steeds ranzige zwarte as stukjes. Die glazen gebruik ik dus gewoon niet meer.
En nu staan er dus plots weer 3 van mijn glazen echt he-le-maal onder de as en smurrie van sigaretten. Ik rook zelf niet, geen probleem dat anderen dat wel doen maar dit is echt über ranzig
Aan de binnenkant van alle glazen zit een witte waas, daarbij 80 miljoen stukjes as, dan 1 glas bomvol met oude sigaretten en de andere 2 vol met bruinige en zwarte smurrie.
Nu ga ik ze dus maar zelf schoonmaken want anders heb ik geen glazen meer. Maar ik krijg ze dus niet schoon, heb ze nu al met superheet water en afwasmiddel laten weken maar het helpt niet, het komt er gewoon niet vanaf.
Heeeeeeelp
.
Ook al ben je nieuw, je kan het op een vriendelijke manier aankaarten? Succes!
Zeker als dat een hoop ergenis en scheve gezichten kan voorkomen.
Ook wel een leuk idee. Daar zou je nog een veel beter gedicht bij kunnen schrijven
Ik zou jouw spullen echt opsluiten hoor.