Privacyfout Google Chrome?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

OneAndOnlyx

Privacyfout Google Chrome?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 16:41

Hoihoi,

Ik wilde net Google openen op mijn server(google chrome) alleen gaf hij aan dat er een privacyfout is?

Er staat:

Je verbinding is niet privé

Aanvallers proberen mogelijk je gegevens van www.google.nl te stelen(bijvoorbeeld wachtwoorden,berichten of creditcards)

Wat is dit en hoe verhelp ik het? Ik vind echt vervelend want het is nu ook al bij Facebook, ben ook bang dat Bokt straks wegspringt en er zo'n beeld komt. :n

OneAndOnlyx

Re: Privacyfout Google Chrome?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 16:43

Hey wat raar, ik heb het net ook geprobeerd bij Internet Explorer en die geeft ongeveer hetzelfde aan?

1810naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 16:45

Hé, dit kreeg mijn vader ook laatst. Hij kreeg ook nogeens een mail hierover maar dan op zijn werkmail, dat staat dus helemaal niet in verbinding met google chrome. Hij denkt dat het een virus is die gewoon geactiveerd wordt zodra je de mail of melding aanklikt. Je zou misschien Google hiervan op de hoogte kunnen brengen?

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 16:47

1810naomi schreef:
Hé, dit kreeg mijn vader ook laatst. Hij kreeg ook nogeens een mail hierover maar dan op zijn werkmail, dat staat dus helemaal niet in verbinding met google chrome. Hij denkt dat het een virus is die gewoon geactiveerd wordt zodra je de mail of melding aanklikt. Je zou misschien Google hiervan op de hoogte kunnen brengen?

Hoe breng ik Google op de hoogte dan? Hebben ze een email of iets waardoor ik ze kan bereiken? Ik kan momenteel namelijk helemaal niet op Google.

1810naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 16:52

Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Je zou misschien dit nummer kunnen bellen? 020 504 5100
Dit zijn de contactgegevens van Google Amsterdam: Claude Debussylaan 34, 1082 MD Amsterdam
020 504 5100.
Misschien dat zij hier wellicht meer over weten.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 17:54

Kan je eens kijken of de datum en tijd op je systeem wel correct is? Dat veroorzaakt 9 van de 10 keer dit soort grappen. En die krijg je wanneer je dus een website bezoekt over SSL en het certificaat klopt dan niet met de datum uitgifte en huidige systeemtijd.

Edit: Btw, eigen server? Hoe en wat? :)

OneAndOnlyx

Re: Privacyfout Google Chrome?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-14 22:42

Er zat gewoon een virus op de computer, maar iedereen bedankt voor de tips!